Αύξηση των Ασιατών για χειμερινό τουρισμό στην Ευρώπη

12-03-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Αύξηση 14,1% παρουσίασαν οι διεθνείς αφίξεις ταξιδιωτών στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το τέταρτο τρίμηνο του 2017 έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2016 σύμφωνα με το βαρόμετρο επιβατών στις αερομεταφορές της European Cities Marketing και της ForwardKeys.

Μάλιστα, το σύνολο των διεθνών τουριστικών αφίξεων στην Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο είχε μικρότερη αύξηση (+7,1).

Τα ταξίδια εντός Ευρώπης είχαν μικρή αύξηση της τάξης του 2,8% ενώ οι αφίξεις από όλο τον υπόλοιπο κόσμο διαμορφώθηκαν με αύξηση +10% και άνω. Τις καλύτερες επιδόσεις είχαν η Ασία και η Ωκεανία.

Οι ταξιδιώτες από μακρινές αγορές επισκέφθηκαν την Ευρώπη για διακοπές, με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη να καταγράφουν οι μικρές διαμονές και οι ομάδες 2 έως 5 ατόμων ανά κράτηση. 

Η μέση περίοδος που μεσολάβησε από την κράτηση έως την έναρξη του ταξιδίου μεγεθύνθηκε ως αποτέλεσμα της αύξησης των ταξιδιωτών που κάνουν  κράτηση νωρίς, δηλαδή τουλάχιστον 120 ημέρες  πριν την αναχώρηση.

Το Λονδίνο παρέμεινε κορυφαίος προορισμός για τους ταξιδιώτες από μακρινές αγορές, με μερίδιο 18%, όμως το Παρίσι κέρδισε έδαφος (16%) σε σχέση με το 2016.

Οι μεσογειακοί προορισμοί όπως η Κωνσταντινούπολη, η Ρώμη και η Μαδρίτη κατάφεραν να υπερκεράσουν προορισμούς που έχουν ταυτιστεί με επαγγελματικά ταξίδια όπως η Φρανκφούρτη και το Άμστερνταμ, δείχνοντας στροφή προς ταξίδια αναψυχής στα τέλη της χρονιάς.

Όσον αφορά το 2018, 7 στους 10 κορυφαίους ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς έχουν διψήφια αύξηση προκρατήσεων  από μακρινές αγορές, προδιαγράφοντας καλές επιδόσεις αφίξεων για το πρώτο τρίμηνο της εφετινής χρονιάς. 

Οι προκρατήσεις επιβεβαιώνουν τις ευοίωνες προοπτικές πρώτου τριμήνου (με αύξηση των διεθνών τουριστικών αφίξεων 9,7% σε ετήσια βάση), και ενισχύονται από τις αφίξεις από μακρινές αγορές με αύξηση 13,3%. 

Πρωτεύουσες όπως η Κωνσταντινούπολη (+52,5%), το Άμστερνταμ (+10%) και το Παρίσι (+17,6%) έχουν τις καλύτερες επιδόσεις κατά το α΄ 3μηνο, και εμφανίζονται στην πρώτη δεκάδα και σε επίπεδο όγκου αφίξεων και σε επίπεδο ανάπτυξής τους.

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου