Γερμανικός τουρισμός: H ασφάλεια πρώτο κριτήριο επιλογής προορισμού- Στο top 10 η Ελλάδα

09-01-18 | ΤΑΣΕΙΣ

H Ελλάδα είναι ανάμεσα στις 10 πρώτες επιλογές των Γερμανών για διακοπές, ανεξάρτητα από τον παράγοντα του κόστους και του χρόνου διακοπών. 

Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε η ασφαλιστική εταιρία Allianz σε συνεργασία με την Marketagent.com το Νοέμβριο του 2017, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 500 Γερμανών, τα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι όλο και περισσότεροι Γερμανοί θεωρούν την ασφάλεια κομβικό παράγοντα επιλογής προορισμού.

Συγκεκριμένα η ασφάλεια (40,2%) και η πολιτική συγκυρία (34,6%) είναι ανάμεσα στους 4 κορυφαίους παράγοντες επιλογής προορισμού για διακοπές με κορυφαίο παράγοντα το τοπίο (48,4%) και υψηλά την καθαριότητα (36,2%) και τις κλιματικές συνθήκες (30%). Έπονται το επίπεδο τιμών (29,4%), ο πολιτισμός (22,6%), η γαστρονομία (21,2%) και η προσβασιμότητα (21%).

Δημοφιλέστερος προορισμός αναδεικνύονται οι ΗΠΑ (10,2%) και ακολουθούν η Γερμανία (7,8%), η Ισπανία (7%), η Ν. Ζηλανδία (5,6%), η Αυστραλία (5,4%), η Ιταλία (3,8%), οι Μαλδίβες (3,8%), ο Καναδάς (3,2%), η Ελλάδα (2,6%) και η Ιρλανδία (2,6%).

Στους υψηλότερους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν στα ταξίδια, οι Γερμανοί αναφέρουν με σειρά προτεραιότητας το έγκλημα, την τρομοκρατία, τις καθυστερήσεις στις μεταφορές, τη διαμονή, την ασθένεια κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, τις απεργίες, 

Ως προς τις προφυλάξεις ασφαλείς που λαμβάνουν πριν το ταξίδι, το 85,6% ανέφερε τα ταξιδιωτικά έγγραφα και αντίστοιχο ποσό τραπεζικές κάρτες, το 84,8% φάρμακα, το 81% ανέφερε μετρητά για περιπτώσεις ανάγκης και το 80,2% ηλεκτρονική κάρτα υγείας.

Όσον αφορά τον τρόπο κράτησης διακοπών, το μεγαλύτερο ποσοστό (31,6%) ανέφερε τις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, το 27,6% κάνει κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο, το 24,2% στις ιστοσελίδες ξενοδοχείων, το 20% στον χώρο του ξενοδοχείου, το 19,2% σε εφαρμογές κρατήσεων και το 19% σε ιστοσελίδες ταξιδιωτικών γραφείων.

Ακόμα τη μεγαλύτερη επιρροή στην επιλογή προορισμού έχουν οι συστάσεις συγγενών και φίλων (18,4%). Ακολουθούν οι ταινίες/ σειρές/ ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση (10,2%), οι προτάσεις σε podcast (4,8%), τα μέσα ενημέρωσης (διαδικτυακά και μη), τα μπλογκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι συστάσεις από ταξιδιωτικά γραφεία και, τέλος, οι αναφορές στο ραδιόφωνο.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»