7 κομβικές αλλαγές στα ξενοδοχεία το 2018

15-12-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Τις αλλαγές τις οποίες θα υιοθετήσουν τα πεντάστερα ξενοδοχεία το 2018, παρουσιάζει το Bloomberg businessweek, σύμφωνα με προβλέψεις πάνελ ειδικών της τουριστικής βιομηχανίας.

Ειδικότερα, οι τάσεις όπως προέκυψαν από τη συζήτηση με τους Tina Edmundson, εκπρόσωπο των brand της Marriott International, Bjorn Hanson, καθηγητή στο Κέντρο Φιλοξενίας και Τουρισμού Tisch στο Πανεπιστήμιο της ΝΥ, John Vanderslice, παγκόσμιο διευθυντή brand πολυτελείας και lifestyle της Hilton και Guy Langford και Marcello Gasdia, εκπροσώπους του τμήματος ταξιδίων, φιλοξενίας και υπηρεσιών της Deloitte LLP, είναι…

-Νέες χρεώσεις θα εφαρμοσθούν σε μεγάλες αγορές

Τα ξενοδοχεία σε μεγάλες αγορές των ΗΠΑ θα γίνουν πιο ακριβά την ερχόμενη χρονιά καθώς η πρακτική εισαγωγής χρεώσεων στα resort, που κάποτε εφαρμοζόταν σε εξωτικούς προορισμούς, γίνεται όλο και πιο κοινή στις αστικές περιοχές.

Ωστόσο, οι ειδικοί εκτιμούν ότι είναι καλύτερη εξέλιξη σε σχέση με πιθανή αύξηση τιμών δωματίου από τα ξενοδοχεία, καθώς οι χρεώσεις δεν υπόκεινται σε φορολόγηση.

-Δωρεάν παροχές στο δωμάτιο προς κατάργηση

Tα ξενοδοχεία όλο και περισσότερο καταργούν παροχές όπως τα δωρεάν σοκολατάκια στο δωμάτιο, εξαιτίας του κόστους.

-Το δωμάτιο θα διασυνδεθεί

Το πειραματικό δωμάτιο της Marriott δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Samsung και τη Legrand, και περιλαμβάνει ντουζ που απομνημονεύουν τις προτιμήσεις θερμοκρασίας νερού του επισκέπτη, ψηφιακά έργα τέχνης στους τείχους όπου μπορούν να προβάλλονται και οικογενειακές φωτογραφίες του επισκέπτη και καθρέφτες με ενσωματωμένες οθόνες για βίντεο γιόγκα on demand. Tα δωμάτια θα αρχίσουν να παραδίδονται στο κοινό το 2018, αρχικά από το brand W.

H Hilton μόλις ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός παρόμοιου δωματίου με έλεγχο της τηλεόρασης, του φωτισμού, του θερμοστάτη και της ψηφιακής τέχνης από εφαρμογή για κινητό τηλέφωνο.  Τα δωμάτια θα αρχίσουν να υποδέχονται επισκέπτες τις ερχόμενες εβδομάδες και θα εξαπλωθούν σε όλα τα brand της Hilton το 2018 και το 2019.

-Το Front Desk θα αναμορφωθεί

Αναδύονται χώροι που μοιάζουν με καθιστικό σε περιοχές για το τσεκ ιν. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι το Front Desk για το τσεκ ιν σταδιακά θα εξαφανιστεί, καθώς οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών στρέφονται προς την ιδιωτικότητα και όχι προς την επισημότητα. 

-Τα brand θα απευθύνονται στους ταξιδιώτες βάσει των αξιών τους

Το Eaton Workshop που ανοίγει στην Ουάσιγκτον την ερχόμενη χρονιά θα αποτελέσει το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο για φιλελεύθερους. Ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες πολυτελείας ελκύονται από brand που αντιπροσωπεύουν κάτι, πέρα από την εμπορική τους διάσταση. 

Άλλα brand θα έχουν πιο ήπια προσέγγιση των αξιών των πελατών τους, με σκοπό να μην αποξενώσουν δυνητικούς επισκέπτες.

-Η ευεξία θα είναι σημαντικότερη από ποτέ

Όλοι επιθυμούν να κεφαλαιοποιήσουν τη μεγάλη άνθιση του τουρισμού ευεξίας, όμως κάθε brand εφαρμόζει διαφορετική προσέγγιση.

Τα resort ευεξίας αλλάζουν τις στρατηγικές τους προσλαμβάνοντας περισσότερους γιατρούς και διατροφολόγους με μεγάλο κόστος. Ωστόσο έχουν καλές επιδόσεις εσόδων και κρατήσεων. Πρόκειται για ένα σημείο στο οποίο πρέπει να εστιάζουν τα πολυτελή brand προκειμένου να έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Πολλά, για τον ίδιο λόγο, αναβαθμίζουν τα γυμναστήριά τους.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 5.000 επισκεπτών της Marriott, το 80% είπε ότι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης είναι πιο σημαντική για αυτούς σήμερα σε σχέση με 3 χρόνια πριν με μεγάλο ενδιαφέρον για βελτίωση του ύπνου, νέο διατροφή και διαλογισμό.

-Τα ξενοδοχεία θα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τα δωμάτια

Η λειτουργία μιας εταιρίας ξενοδοχείων δε μπορεί πια να περιορίζεται στους 4 τοίχους. Τα σύγχρονα ξενοδοχεία έχουν μεγαλύτερη συμβολή στην ταξιδιωτική εμπειρία από τη φιλοξενία. 

Κάθε κλάδος, όπως και των ταξιδίων, σχετίζεται με το οικοσύστημα. Για παράδειγμα η Amazon αγόρασε την Whole Foods. Επομένως όλα άπτονται στην αναβάθμιση των δυνάμεων σχετικών κλάδων. Τα ξενοδοχεία θα επιδιώκουν όλο και περισσότερο να γεμίζουν τα προγράμματά τους με εμπειρίες και δραστηριότητες.

Οι δραστηριότητες περνούν στην ψηφιακή εποχή και η Airbnb το συνειδητοποίησε από νωρίς. Παράδειγμα της τάσης αυτής αποτελεί η στρατηγική επένδυση της Marriott στην PlacePass, η οποία προσφέρει 100.000 walking tours, ποδηλατικές εκδρομές και μαθήματα μαγειρικής σε 800 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα