Ξενοδοχεία: Το 40% των πελατών βρήκαν λανθασμένες χρεώσεις

31-08-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Σχεδόν το 40% των ταξιδιωτών εντόπισαν λανθασμένες χρεώσεις στο λογαριασμό ξενοδοχείου για αντικείμενα και υπηρεσίες που ποτέ δεν χρησιμοποίησαν, αποκαλύπτει έρευνα των GO Group LLC και GO Airport Express.

Μόλις το 54% των 520 ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ποτέ δεν ήρθαν αντιμέτωποι με λανθασμένη χρέωση και το 9% ότι δεν γνωρίζουν εάν έχει συμβεί κάτι τέτοιο.

Το 79% των επισκεπτών στα ξενοδοχεία πάντα ελέγχουν το λογαριασμό τους πριν το τσεκ άουτ και το 11% το κάνουν συχνά. Ωστόσο το 6% είπε ότι σπάνια, αν όχι ποτέ, ελέγχει τις χρεώσεις.

Για το 75% οι λανθασμένες χρεώσεις αναγνωρίσθηκαν από το ξενοδοχείο, 17% δε μπορούν να θυμηθούν και για το 6% τα ζητήματα αυτά παρέμειναν άλυτα.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»