Σχεδόν το 40% των ταξιδιωτών εντόπισαν λανθασμένες χρεώσεις στο λογαριασμό ξενοδοχείου για αντικείμενα και υπηρεσίες που ποτέ δεν χρησιμοποίησαν, αποκαλύπτει έρευνα των GO Group LLC και GO Airport Express.
Μόλις το 54% των 520 ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ποτέ δεν ήρθαν αντιμέτωποι με λανθασμένη χρέωση και το 9% ότι δεν γνωρίζουν εάν έχει συμβεί κάτι τέτοιο.
Το 79% των επισκεπτών στα ξενοδοχεία πάντα ελέγχουν το λογαριασμό τους πριν το τσεκ άουτ και το 11% το κάνουν συχνά. Ωστόσο το 6% είπε ότι σπάνια, αν όχι ποτέ, ελέγχει τις χρεώσεις.
Για το 75% οι λανθασμένες χρεώσεις αναγνωρίσθηκαν από το ξενοδοχείο, 17% δε μπορούν να θυμηθούν και για το 6% τα ζητήματα αυτά παρέμειναν άλυτα.