Έρευνα: Ποιοι τουρίστες αγοράζουν περισσότερα σουβενίρ

29-08-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 86% των ευρωπαίων ταξιδιωτών αγοράζουν σουβενίρ κατά τη διάρκεια των διακοπών, για τους ίδιους αλλά και στους φίλους τους, με ακόμη πιο φανατικούς τους ταξιδιώτες στην ηλικιακή ομάδα των Millennials (90%) και λιγότερο τους ταξιδιώτες ηλικίας 55-76 (76%).

Αυτό ήταν το συμπέρασμα έρευνα που διενήργησε το online τουριστικό γραφείο Opodo σε δείγμα 11.000 ταξιδιωτών από 8 ευρωπαϊκές χώρες.

Οι Millennials (18-29 ετών) αγοράζουν πιο συχνά κάτι που αντιπροσωπεύει τον προορισμό για σουβενίρ. Οι μισοί ταξιδιώτες επιλέγουν το κλασικό σουβενίρ-μαγνητάκι για το ψυγείο (48%) και ακολουθούν οι χειροτεχνίες (44%), οι τοπικές σπεσιαλιτέ (40%), τα μπρελόκ (38%) και τα στολίδια που χαρακτηρίζουν τον προορισμό-χώρα.

Το 97% των Πορτογάλων και το 95% των Ισπανών αγοράζει σουβενίρ στις διακοπές και ακολουθούν οι Γάλλοι (93%), οι Ιταλοί (90%), οι Γερμανοί (84%), οι Σουηδοί (80%), οι Νορβηγοί (74%) και οι Βρετανοί (66%).

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη