Τουρισμός πολυτελείας: Η συνταγή της επιτυχίας για αποτελεσματικές πωλήσεις

27-07-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Tέσσερις τρόπους με τους οποίους τα ταξιδιωτικά brand μπορούν να διαθέτουν με επιτυχία στην αγορά προϊόντα τουρισμού πολυτελείας, αναδεικνύει η Jean Carmela Lim, συντάκτρια του blog ταξιδίων περιπέτειας και πολυτελείας, Holy Smithereens, σε άρθρο της στο blog της έκθεσης WTM.

Κάθε χρόνο, οι τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας αλλάζουν. Την τελευταία 10ετία έχουν μεταβληθεί ριζικά το lifestyle των ταξιδιωτών αυτών, ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουν αλλά και το ποιοι είναι εκείνοι που επιλέγουν αυτό το είδος διακοπών. 

Βάσει των όσων παρουσιάσθηκαν από το αντιπρόεδρο του Signature Travel Network και πρώην αντιπρόεδρο της Virtuoso, κ. Ignacio Maza, στο Regional Education Forum 2017 της Signature Travel Network που διεξήχθη στη Νέα Υόρκη, οι πιο επιτυχημένοι τρόποι πώλησης ταξιδιωτικών προϊόντων πολυτελείας πρέπει να βασίζονται στα εξής σημεία:

1. Τα ταξίδια πολυτελείας δεν είναι πια αυστηρά ταξίδια πολυτελείας | Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πολυτελείας προτιμούν να συνδυάζουν τις διακοπές τους με φθηνές πτήσεις και με διαμονή σε ιδιωτικά νησιά.

Παλαιότερα, οι ταξιδιώτες αυτοί απευθύνονταν στον ταξιδιωτικό πράκτορα φθάνοντας μέχρι τα γραφεία του επαγγελματία με τρόπο που αρμόζει στον ταξιδιώτη πολυτελείας, με ακριβό αυτοκίνητο και με ζητούμενο τις διακοπές σε καθιερωμένους για το τζετ σετ προορισμούς όπως το Capri ή το St. Barts. 

Σήμερα, στη σπάνια περίπτωση που θα γίνει συνάντηση από κοντά, οι ταξιδιώτες αυτοί φορούν καθημερινά ρούχα την ώρα που πληρώνουν άνω των 25.000 λιρών για να μείνουν σε ιδιωτικό νησί.

Επίσης πολλοί προτιμούν low cost αεροπορικά εισιτήρια, όμως στον προορισμό μένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία, σουίτες ή μπάνγκαλοου.

2. Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για πώληση πολυτελών διακοπών από αυτήν | Οι περισσότεροι καταναλωτές που προτιμούν προϊόντα πολυτελείας γνωρίζουν τις ανάγκες τους και βάσει αυτώ αναζητούν ταξίδια.

Καθώς η εποχή του καταναλωτισμού αρχίζει να φθάνει το σημείο κορεσμού, πολλοί ταξιδιώτες έχουν ήδη πολυτελή αυτοκίνητα ή σπίτια. Αυτό τους δίνει χρόνο και χώρο για να εξερευνήσουν αγορές οι οποίες θα τους προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση και ουσία, όπως τα ταξίδια.

Πολλοί ταξιδιώτες επιθυμούν να επιστρέψουν από το ταξίδι τους πιο πλούσιοι από θετικές εμπειρίες, γνωρίζοντας ότι ζουν ολοκληρωμένες ζωές, πλούσιες σε εμπειρίες και υλικά αγαθά.

3. Aποκλειστικότητα και Γιορτή | Τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να σκέφτονται έξω από την πεπατημένη όσον αφορά την αποκλειστικότητα, σε μια εποχή όπου σχεδόν όλοι οι προορισμοί έχουν εξερευνηθεί από το Instagram.

Για παράδειγμα, η αποκλειστικότητα δεν συνεπάγεται πάντα First Class ή μια προεδρική σουίτα σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, αλλά η ιδιαίτερη πρόσβαση σε ένα δημοφιλές μουσείο προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

Τα ταξιδιωτικά brand θα πρέπει ακόμα να δώσουν έμφαση στα εορταστικά/ επετειακά ταξίδια. Οι άνθρωποι θυμούνται τα σημαντικότερα σημεία της ζωής τους με πολύ διαφορετικό τρόπο σήμερα. Πριν χρόνια, οι οικογένειες δώριζαν στους φοιτητές αυτοκίνητα ή διακοπές μετά την αποφοίτηση. Σήμερα, οι οικογένειες θεωρούν τα σημαντικά σημεία της ζωής τους ως ένα λόγο για γιορτή στο πλαίσιο ενός πολυτελούς οικογενειακού ταξιδίου.

Επίσης έμφαση θα πρέπει να δοθεί στα ταξιδιωτικά reunion, καθώς περισσότερες οικογένειες μεταναστεύουν στο εξωτερικό.

4. Να αφηγείστε μια ιστορία (storytelling) | Οι προσωπικές ταξιδιωτικές ιστορίες εξακολουθούν να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πωληθεί να προϊόν. 

Ο ταξιδιώτης πολυτελείας προτιμά προσωπικές ιστορίες από ανθρώπους που εμπιστεύεται έναντι των γυαλιστερών μπροσούρων ή των τυπικών περιγραφών. Οι περισσότεροι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών έχουν ταξιδέψει πολύ και βοηθά ιδιαίτερα η παρουσίαση φωτογραφιών τους από τα ταξίδια τους καθώς και το να αφηγουνται στους πελάτες τους προσωπικές εμπειρίες από αυτά. 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι