H ΤripAdvisor αναδεικνύεται ως το κορυφαίο online τουριστικό γραφείο, βάσει επιδόσεων, αυτή τη στιγμή στον κόσμο, σε έρευνα της εταιρίας επεξεργασίας δεδομένων Engagement Labs.
Την ΤripAdvisor ακολουθούν οι Expedia, Hotels.com, Travelocity, Kayak, Priceline.com και Orbitz.
Στην αξιολόγηση των brand, χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από την TotalSocial η οποία συνδυάζει συζητήσεις εκτός διαδικτύου και από τα social media.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι συζητήσεις των καταναλωτών εκτός του διαδικτύου και εντός παρουσιάζουν διαφοροποιήσεις. Έτσι, χρησιμοποιήθηκε ένας συνδυασμός τους για τον εντοπισμό των καλύτερων brand. Άλλωστε, οι επιχειρήσεις που δε γνωρίζουν τη μία πλευρά, κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός των τάσεων στην αγορά, επισημαίνει ο CEO και διευθυντής της εταιρίας, κ. Ed Keller.
Στην έρευνα συμπεριελήφθησαν 500 brand από 15 κατηγορίες, εκ των οποίων μία είναι τα ταξίδια. Από αυτήν προέκυψαν αλγόρυθμοι που μπορούν να συμβάλλουν σε προβλέψεις πωλήσεων.
Για την άντληση πληροφοριών από το διαδίκτυο, η Engagement Labs χρησιμοποίησε πλατφόρμες από το Twitter, το Facebook, τα blog και τα φόρουμ.
Oι συζητήσεις εκτός διαδικτύου μετρήθηκαν από έρευνα καταναλωτών στο διαδίκτυο σχετικά με το τι είχαν συζητήσει το τελευταίο 24ωρο.
Τα δημοφιλέστερα brand ήταν εκείνα για τα οποία οι καταναλωτές μιλούσαν σε συζητήσεις τους εκτός του διαδικτύου. Επίσης, άλλες ιστοσελίδες όπως η Trivago και το Hotwire, αναφέρθηκαν επίσης όμως ήταν κάτω από τα επίπεδα των 7 κορυφαίων.
Η TripAdvisor ήταν ξεκάθαρος νικητής αφού κέρδισε τόσο στις online όσο και στις εκτός του διαδικτύου συζητήσεις των καταναλωτών.