Ισχυρός συσχετισμός μεταξύ του όγκου αναζητήσεων στη Google και των επιπέδων ζήτησης στα ξενοδοχεία εντοπίζεται σε ανάλυση των STR και Google.
Όπως διαπιστώθηκε από έρευνα που πραγματοποίησαν οι 2 οργανισμοί στην πόλη της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου, όσον αφορά τις τάσεις στις διαδικτυακές αναζητήσεις και στις επιδόσεις των ξενοδοχείων σε καθεμία από αυτές το 2015 και 2016, όσο οι αναζητήσεις πλήθαιναν τόσο αυξάνονταν και τα επίπεδα ζήτησης στα ξενοδοχεία.
Tα δεδομένα στις αναζητήσεις της Google και ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στα ξενοδοχεία συμβάδιζαν. Οι αναζητήσεις στη Google για φιλοξενία στη Νέα Υόρκη το 2015 παρουσίασαν αύξηση 3% και το 2016 εκτινάχθηκαν στο +7,3%. Ίδια πορεία ακολούθησε και η ζήτηση στα ξενοδοχεία, η οποία, βάσει των διανυκτερεύσεων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε το 2015 αύξηση 2,8% και το 2016 κατά 5,8%. Οι αναζητήσεις στη Google για διαμονή στη Νέα Υόρκη αυξήθηκαν μετά τις εκλογές το Νοέμβριο του 2016 με υψηλά επίπεδα τόσο από τον εσωτερικό όσο και από τον εισερχόμενο τουρισμό.
Στην περίπτωση του Λονδίνου, οι αναζητήσεις το 2015 παρουσίασαν αύξηση 2,1% και το 2016 μόλις κατά 0,8%. Αντίστοιχα, η ζήτηση για διαμονή στα ξενοδοχεία της πόλης παρουσίασε το 2015 αύξηση 1,7% το 2015 αλλά και το 2016. Ο Νοέμβριος και Δεκέμβριος του 2016 ήταν ιδιαίτερα ισχυροί μήνες για τις αναζητήσεις καταλυμάτων και τη ζήτηση για ξενοδοχεία στο Λονδίνο εξαιτίας της πτώσης της λίρας.
Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους ξενοδόχους καθώς έτσι μπορούν να έχουν μια εικόνα για το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σε έναν δεδομένο προορισμό, μετρώντας πώς εξελίσσονται οι συνήθειες κρατήσεων, επισημαίνει ο αναλυτής της STR, Robert Bauer.