Πώς τα ξενοδοχεία θα "βγουν" υψηλά στις αναζητήσεις της Google

19-06-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ με τις οποίες οι ξενοδόχοι μπορούν να κερδίσουν προβολή μέσα από την Google, το γίγαντα των διαδικτυακών αναζητήσεων, αναδεικνύει σε άρθρο του ο δημοσιογράφος Stuart Dickinson.

Οι υπηρεσίες της Google μπορούν να προσφέρουν, χωρίς κόστος, στα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων τρόπους να διευρύνουν τη βάση πελατών στους οποίους φθάνει το μήνυμα της επιχείρησης, να αυξήσουν την ορατότητα στο διαδίκτυο και, εν τέλει, να βελτιώσουν τις επιχειρήσεις τους.

Δείτε τις…

1. Εγγραφείτε στο μητρώο Google My Business | H υπηρεσία Google My Business, που παλαιότερα ήταν γνωστή ως Google Places, είναι must και είναι μια δωρεάν πλατφόρμα για ξενοδόχους.

Συνδυάζει τις υπηρεσίες Google Search, Maps και Google Plus προκειμένου να βοηθήσει το ξενοδοχείο σας να συνδεθεί με δυνητικούς επισκέπτες, κάνοντας ευκολότερο τον εντοπισμό του στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

Μια πλήρης εγγραφή στο Google My Business διασφαλίζει ότι:

-το ξενοδοχείο θα προωθηθεί πολύ υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης της Google

-θα διευκολύνετε τη διαδικασία κράτησης σε δυνητικούς επισκέπτες ανεβάζοντας φωτογραφίες, βίντεο, συντεταγμένες, τηλέφωνα κτλ.

-οι κριτικές προβάλλονται επίσης στο χάρτη ή στη λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης στα δεξιά (Knowledge Graph ή Card) και αν είναι θετικές μπορούν να προσελκύσουν πελάτες.

-Η εγγραφή θα συνδεθεί με τα Google Analytics επομένως θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε την κίνηση και τα κλικ.

-Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν, φιλική για πλοήγηση από κινητά τηλέφωνα και επιτρέπει το «ανέβασμα» πολλαπλών περιοχών αν έχετε περισσότερα από 1 ξενοδοχεία στην πόλη.

2. Αναβαθμίστε τις σελίδες Google+ | Το Google+ είναι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Google που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους χρήστες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και ιδέες. Παρότι η επιτυχία της πλατφόρμας αμφισβητείται από πολλούς, ο αντίκτυπός της στο SEO (οργανική κατάταξη στα αποτελέσματα αναζητήσεων) και το γεγονός ότι συνδέεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες της Google, την καθιστούν μια καλή επιλογή.

Οι πληροφορίες πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένες καθώς έτσι εμπλουτίζεται το Knowledge Graphs. Επίσης, οι επισκέπτες μπορούν να δημοσιεύουν κριτικές τις οποίες μπορούν να βλέπουν άλλοι, δυνητικοί επισκέπτες

3. Προσφέρετε στους επισκέπτες μια εικονική περιήγηση μέσω Google Street View | Η λειτουργία Street View δεν περιορίζεται στους δρόμους, αλλά επεκτείνεται και στους χώρους ενός ξενοδοχείου μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας Business View.

Εάν κάνετε λήψεις υψηλής ευκρίνειας θα συνθέσετε μια τρισδιάστατη απεικόνιση του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με έρευνα της TripAdvisor, οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας προσελκύουν πελάτες και είναι στοιχείο-κλειδί στην επιλογή ξενοδοχείου. Τα ξενοδοχεία με τουλάχιστον 1 φωτογραφία είχαν αύξηση 138% στην προσέλκυση πελατών σε σχέση με όσα δεν είχαν.

4. Αντλήστε κίνηση μέσω των Google Hotel Ads | Χρησιμοποιώντας το Google Hotel Ad, ξενοδοχεία και online τουριστικά γραφεία μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι τιμές και τα προϊόντα τους θα διαφημισθούν στις πλατφόρμες της Google (αναζητήσεις, χάρτες, Google destinations κτλ.).

5. Κατανοήστε τη νέα υπηρεσία αναζήτησης εκδηλώσεων της Google | Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να πραγματοποιούν αναζήτηση για «εκδηλώσεις κοντά μου» και να λαμβάνουν τα πιο σχετικά αποτελέσματα βάσει της τοποθεσίας στην οποία βρισκονται.

Η Google συνεργάζεται με ιστοσελίδες όπως οι Ticketmaster, Bandsintown, Eventful, Meetup, Yext, Vividseats, EventBrite, Seatgeek προκειμένου να αναδεικνύει περιεχόμενο εκδηλώσεων. Επομένως, προτείνεται η εγγραφή του ξενοδοχείου σε κάποιες από αυτές.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ