Kορυφαία επιλογή διακριτικής δαπάνης αποτελούν τα ταξιδια για τους περισσότερους Ευρωπαίους, με περισσότερους από το ένα τρίτο να είναι διατεθειμένο να ξοδέψει τουλάχιστον 1.000 ευρώ ετησίως για διακοπές.
Στη λίστα προτεραιοτήτων ακολουθούν οι βελτιωτικές παρεμβάσεις στο σπίτι και η αγορά ηλεκτρονικών συσκευών.
Αυτά είναι τα συμπεράσματα πανευρωπαϊκής έρευνας που διενήργησε από τις 5 Απριλίου έως τις 2 Μαϊου 2017, σε δείγμα 8.000 ενηλίκων, το ινστιτούτο ερευνών YouGov για λογαριασμό της TUI Group, με σκοπό να αποκαλύψει τις συνήθειες καταναλωτών από τις μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρώπης, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Σουηδία και το Ην. Βασίλειο.
Eιδικότερα, στο Ην. Βασίλειο το 43% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα δαπανούσε τα χρήματά του σε διακοπές. Το ίδιο δήλωσε το 39% των Γάλλων και των Βέλγων, το 37% των Γερμανών, το 35% των Ολλανδών και περισσότεροι από το ένα τέταρτο των Σουηδών (26%). Οι καταναλωτές αυτοί δήλωσαν ότι είναι πολύ πιθανό να δαπανήσουν οποιοδήποτε επιπλέον εισόδημα σε διακοπές.
Περισσότεροι από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων προτίθεται να δαπανήσει τουλάχιστον 1.000 ευρώ ετησίως σε διακοπές. Αυτό δήλωσε το 34% των Βρετανών, το 39% των Γερμανών, το 36% των Ολλανδών, το 37% των Βέλγων και το 32% των Γάλλων.
Οι βελτιωτικές παρεμβάσεις στο σπίτι ακολουθούν των διακοπών. Αυτό ισχύει για το 22% των Γάλλων και των Γερμανών, για το 20% των Βέλγων, για το 18% των Βρετανών και το 17% των Ολλανδών. Οι Σουηδοί προτιμούν, ωστόσο, την αγορά ρούχων (20%). Mόνο το 13% των Σουηδών θα επένδυε στη βελτίωση της οικίας του.
Τρίτη προτεραιότητα σε επίπεδο δαπανών είναι η αγορά ηλεκτρονικών συσκευών (λάπτοπ, τάμπλετ, τηλεοράσεις κτλ.), η οποία για τους Σουηδούς βρίσκεται στην ίδια βαθμίδα με τις βελτιώσεις στο σπίτι.