Έρευνα: Πώς θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι

03-05-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Τρεις τάσεις στα ταξίδια των Ευρωπαίων αυτό το καλοκαίρι αναδεικνύει η Sojern, όπως προκύπτουν από την πιο πρόσφατη έκθεσή της με τίτλο Global Travel Insights Report.

Τα συμπεράσματα της έκθεσης οδηγούν σε σημαντικά σημεία στα οποία θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι τουριστικές επιχειρήσεις, προκειμένου να επωφεληθούν από τις εφετινές τάσεις και προτιμήσεις των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.

Οι τάσεις είναι οι εξής...

1. Αναζητούν ταξίδια με αναχώρηση από τις αρχές του Ιουνίου

Οι κορυφαίες ημερομηνίες αναχώρησης για ευρωπαίους ταξιδιώτες είναι οι 3 πρώτες ημέρες του Ιουνίου. Τα τουριστικά brand θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα τις καμπάνιες τους, διαφορετικά μπορεί να χάσουν την περίοδο αιχμής μεγάλης μερίδας ταξιδιωτών που προγραμματίζουν την αναχώρησή τους στις αρχές Ιουνίου.

2. Ταξιδεύουν σε κοντινούς προορισμούς

Ο μοναδικός προορισμός εκτός Ευρώπης που βρίσκεται στους κορυφαίους για τον Ιούνιο, βάσει των μέχρι στιγμής αναζητήσεων, είναι η Νέα Υόρκη. Οι Ευρωπαίοι σε μεγάλο βαθμό θα ταξιδέψουν εντός Ευρώπης αυτό το καλοκαίρι, για λόγους που κυμαίνονται από την ευνοϊκή ισοτιμία και φθάνουν μέχρι την πολιτική αβεβαιότητα ή απλώς τη σύντομη μετάβαση στον προορισμό. 

Η Sojern προειδοποιεί τους μακρινούς προορισμούς που έχουν συνηθίσει να είναι ψηλά στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, ότι κινδυνεύουν να χάσουν τους Ευρωπαίους επισκέπτες τους και να κερδίσουν γειτονικούς. Δεν είναι όμως αργά για να τους κερδίσουν εκ νέου καθώς η Νέα Υόρκη μπορεί να είναι εναλλακτική του Λονδίνου ή του Παρισιού ενώ το Κανκούν μπορεί να είναι καλή επιλογή για όσους αναζητούν διακοπές στη Μάλαγα ή την Ίμπιζα. Προτείνει τον εντοπισμό αυτών των ταξιδιωτών και την προσφορά σε αυτούς ελκυστικών πακέτων.

Εναλλακτικά, οι ψαγμένοι ευρωπαϊκοί προορισμοί μπορούν επίσης να επωφεληθούν από αυτό το ταξιδιωτικό κοινό.

3. Όσοι πραγματοποιούν από νωρίς αναζητήσεις σε μακρινούς προορισμούς, προγραμματίζουν μεγάλη διάρκεια διακοπών

Σχεδόν τα 2 τρίτα (61%) των ευρωπαίων που πραγματοποιούν αναζήτηση για μακρινούς προορισμούς, αναζητούν διακοπές διάρκειας τουλάχιστον 12 ημερών. 

Τα ταξίδια είναι μια πολύ συνειδητή αγορά, δηλαδή οι άνθρωποι δαπανούν χρόνο και χρήμα στο σχεδιασμό τους. Όσοι αναζητούν απόδραση από την καθημερινότητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα πρέπει να ενθουσιασθούν από μια πρόσταση διακοπών πριν αποφασίσουν να την προτιμήσουν. Επομένως, αναφέρει η Sojern, πρέπει το marketing να αναδεικνύει το στοιχείο του απόλυτου ταξιδίου. 

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να γίνει αυτό είναι μέσω του Facebook όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ελκυστικά βίντεο τα οποία θα αναδεικνύουν τα δυνατά σημεία των διακοπών καθώς και να μεταδίδουν εμπνευσμένα μηνύματα ώστε να πείσουν τον ταξιδιώτη. 

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας