Τουρισμός πολυτελείας: Tί ζητούν οι ταξιδιώτες - 6 τρόποι να τους προσελκύσετε

12-04-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Τις ανερχόμενες τάσεις στα παγκόσμια πολυτελή ταξίδια, τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο επικερδείς τομείς δραστηριότητας στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, αναδεικνύουν τα 2 κορυφαία lifestyle περιοδικά, The Robb Report και Celebrated Living.

Σύμφωνα με τα 2 περιοδικά, η επιτυχία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτό το είδος ταξιδίων έγκειται στην προσφορά προσωποποιημένων εμπειριών. Δείτε τις τάσεις για το 2017…

1. Αυθεντικότητα και θρυλικές εμπειρίες | Η αγορά αυτή αναζητά νέους προορισμούς και διψά για πληροφόρηση σχετικά με νέα ξενοδοχεία που ανοίγουν και για τοπικές υπηρεσίες σπα.

Ακόμη και στον κλάδο των ιδιωτικών αεροσκαφών, οι ταξιδιώτες επιλέγουν διαφορετικά δρομολόγια, εκτός αν πρόκειται για παρθένους τουριστικά προορισμούς. Αναζητούν νέα και διαφορετικά μέρη συνεχώς και οι εταιρίες δημόσιων σχέσεων μπορούν να εξασφαλίσουν στις επιχειρήσεις την κατάλληλη προβολή που χρειάζονται για να ανταποκριθούν σε αυτό το κοινό μέσα από περιοδικά όπως το Elite Traveler, το Travel+Leisure και το Celebrated Living τα οποία βρίσκονται στις πρώτες και business θέσεις της American Airlines.

2. Τι αλλάζει στα οικογενειακά ταξίδια | Οι εκστατικές περιπέτειες βρίσκονται στην πρώτη θέση των ονειρικών διακοπών για οικογένειες. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στη δημιουργία πακέτων διακοπών για κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. 

Στόχος πρέπει να είναι οι μεγάλες οικογένειες, τα ενήλικα παιδιά τους και οι απόγονοι αυτών καθώς δαπανούν μεγάλα ποσά σε πολυτελές φαγητό και ποτό.

3. Ο μεγαλύτερος μύθος για τους καταναλωτές πολυτελών ταξιδίων | Η τιμή παίζει ακόμα το σημαντικότερο ρόλο, ακόμα και για τους πλουσίους καθώς δεν θέλουν να πέσουν θύμα εκμετάλλευσης. 

Οι επιχειρήσεις πρέπει να προσφέρουν υψηλό value κι ενώ οι γυναίκες παραδοσιακά επέλεγαν τον προορισμό, οι άνδρες μπαίνουν όλο και πιο πολύ σε αυτό το πεδίο. 

4. Πώς μπορούν οι διευθυντές ξενοδοχείων και οι τουριστικοί πράκτορες να ανοιχθούν σε αυτή την αγορά ταξιδιωτών | Στοιχείο-κλειδί είναι οι εξατομικευμένες και προσωποποιημένες εμπειρίες πέρα από την οργάνωση γαμήλιου ταξιδίου. 

Οι πελάτες πρέπει να είναι σίγουροι ότι αυτό που οργανώνει η επιχείρηση για λογαριασμό τους δεν έχει ξαναγίνει.

Οι οργανωτές ταξιδίων στα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν βαθιά γνώση των αναγκών των πελατών αυτών. 

5. Αποδράσεις για απόλυτη χαλάρωση | Όταν οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν αποδράσεις, πολλοί επιθυμούν ένα περιβάλλον όπου θα έχουν την απόλυτη χαλάρωση (πολυτέλεια των γυμνών ποδιών στην άμμο, ιδιωτικότητα, δείπνο σε μπιστρό).

6. Προορισμοί για έμπνευση | Συνήθως είναι οι πρωτοπόροι στα ταξίδια πολυτελείας. Τα περιοδικά The Rough Guide και Conde Nast Traveler είναι κατάλληλοι χώροι για να παρουσιάσουν οι επιχειρήσεις έναν νέο προορισμό. 

Βιετνάμ, Μπαλί, Κόστα Ρίκα και Νικαράγουα είναι ανερχόμενοι προορισμοί στα ταξίδια πολυτελείας, οι οποίοι διαθέτουν πολλά resort και γοητευτικά μπουτίκ ξενοδοχεία που άνοιξαν πρόσφατα. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι