Oι ταξιδιώτες πολυτελείας επιστρέφουν στα τουριστικά γραφεία

31-03-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Mπορεί το παραδοσιακό ταξιδιωτικό γραφείο με τις μπροσούρες να τείνει να εξαφανισθεί τα τελευταία χρόνια, μετά και την επικράτηση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών ιστοσελίδων που προσφέρουν τη δυνατότητα οργάνωσης ταξιδίου από τον κάθε ταξιδιώτη ξεχωριστά, όμως παρατηρείται άνθιση των τουριστικών πρακτόρων και οργανωτών που ειδικεύονται στα πολυτελή ταξίδια

Όπως αναφέρει σε άρθρο της στο blog της έκθεσης του Λονδίνου WTM, η ταξιδιωτική blogger στα ταξίδια πολυτελείας, Jean Carmela, παρατηρούνται συγκεκριμένες τάσεις οι οποίες ευνόησαν τα πρακτορεία αυτά…

1. Οι online ιστοσελίδες κρατήσεων δεν σχεδιάστηκαν ώστε να απευθύνονται στον ταξιδιώτη πολυτελείας.

Οι περισσότερες ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία και πτήσεις δημιουργήθηκαν με γνώμονα τον εντοπισμό της χαμηλότερης τιμής, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εύρωστων οικονομικά ταξιδιωτών πολυτελείας που αναζητούν την ποιότητα.

Οι πελάτες αυτοί αναζητούν περίπλοκες κρατήσεις κατάλληλες για όλες τις ηλικίες, προτιμούν βίλες και δωμάτια σε resort και ξενοδοχεία ενώ οι ειδικές απαιτήσεις αποτελούν τον κανόνα στα ταξίδια τους.

2. Οι ταξιδιώτες πολυτελείας προτιμούν όλο και περισσότερο την περιπέτεια

Τα ταξίδια περιπέτειας σε συνδυασμό με υπηρεσίες πολυτελείας αποτελούν ανερχόμενη τάση. 

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες πολυτελείας αυτές τις ημέρες επιθυμούν την περιπέτεια πέρα από τα όσα προσφέρονται στις μπροσούρες. Μάλιστα, τείνουν να αποφεύγουν τις υπηρεσίες που βρίσκουν στις μπροσούρες.

Την περασμένη 2ετία οι προβλέψεις σχετικά με τις τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας περιελάμβαναν τη διαπίστωση ότι οι ταξιδιώτες αυτοί δεν επιθυμούν απλώς ακριβά και ποιοτικά προϊόντα αλλά προϊόντα, προορισμούς και εμπειρίες που κανείς ή ελάχιστοι έχουν γευθεί. Επίσης, το στοιχείο της εμπειρίας παίζει τεράστιο ρόλο στην επιλογή διακοπών. 

3. Οι ταξιδιώτες πολυτελείας/ VIP χρειάζονται συμβουλές από κάποιον που έχει ζήσει την εμπειρία.

Τα τουριστικά γραφεία διακοπών πολυτελείας έχουν τις διπλάσιες πιθανότητες να έχουν ταξιδέψει στα περισσότερα μέρη του κόσμου σε σχέση με τα υπόλοιπα τουριστικά γραφεία.

Γνωρίζοντας ότι ένας πράκτορας έχει ταξιδέψει στον προορισμό και μπορεί να έχει συνεργασία με τουριστικά brand της περιοχής, προσφέρει στους ταξιδιώτες μια αίσθηση ασφάλειας.

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας χρειάζονται κάτι περισσότερο από ένα πράκτορα ο οποίος γνωρίζει μια μπροσούρα, δηλαδή χρειάζονται κάποιον ο οποίος θα μπορεί να τους μεταφέρει την εμπειρία που είχε από τον προορισμό.

4. Εκτός από τους ταξιδιώτες πολυτελείας, πολλοί άλλοι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα τουριστικά γραφεία (ιδιαίτερα οι Millennials).

Ορισμένοι καταναλωτές που προτιμούσαν να κάνουν κράτηση online σήμερα επιστρέφουν στα τουριστικά γραφεία και μία από τις ομάδες με τη μεγαλύτερη επιστροφή είναι οι Millennials ακόμα κι αν είναι οι περισσότεροι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο και την τεχνολογία.

Ο λόγος είναι η εξοικονόμηση χρόνου στο σχεδιασμό του ταξιδιού.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη