Περισσότεροι από τους μισούς Γερμανούς προτιμούν μία ενιαία πλατφόρμα με υπηρεσίες μεταφορών που θα καλύπτει ολόκληρο το ταξίδι, από την κράτηση μέχρι την επεξεργασία της, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας συμβούλων IT Q_PERIOR.
Για να καλυφθεί αυτή η ανάγκη των καταναλωτών, ωστόσο, χρειάζεται μεγαλύτερη δικτύωση από την πλευρά των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών έχουν αλλάξει ως αποτέλεσμα των νέων υπηρεσιών μεταφορών και αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζεται στις αυξημένες προσδοκίες τους.
Εκτός από την επιλογή ολοκλήρωσης του ταξιδίου μέσω μιας ενιαίας πλατφόρμας, 4 στους 10 Γερμανούς θα επιθυμούσαν να κάνουν κράτηση απευθείας από τα Social Media ή την Google. Εναλλλακτικά μοντέλα πληρωμών όπως το pay-per-use είναι επίσης πολύ δημοφιλή.
Τουλάχιστο το 57% των Γερμανών δήλωσε πρόθυμο να προσφέρει στις εταιρίες πληροφόρηση, όπως το προφίλ μετακινήσεών του, υπό προϋποθέσεις. Η αποζημίωση, η εξοικονόμηση χρόνου ή οι προσωπικές προσφορές είναι τα βασικά κίνητρα.
Αν οι πάροχοι υπηρεσιών μεταφορών δεν αξιοποιήσουν τα δεδομένα αυτά αποτελεσματικά στο μέλλον, διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν πελάτες από ανταγωνιστές τους που θα είναι πιο ευέλικτοι.