Euromonitor: Aυθεντικότητα και ευεξία οι κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις το 2017

16-01-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Η αυθεντικότητα και η ευεξία αναδεικνύονται ως τα 2 στοιχεία που πρόκειται να επικρατήσουν στις καταναλωτικές τάσεις το 2017, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το Euromonitor International.

H έρευνα αποκαλύπτει οτι η απόλυτη τάση για το 2017, η αυθεντικότητα, ξεχωρίζει ως η απόλυτη καταναλωτική τάση για το 2017, που υιοθετείται από όλους, από διασημότητες μέχρι τα σουπερμάρκετ και τους σεφ. Στο διάλογο για το τι είναι αυτό που πραγματικά θεωρείται αυθεντικό, οι εταιρίες καταβάλλουν προσπάθειες για να διασφαλίσουν οτι η αυθεντικότητα αποτελεί τμήμα της επιδίωξης των καναταλωτών να αποκτήσουν αυθεντικές και πραγματικές εμπειρίες. 

Τα παραδείγματα ποικίλουν, από τη λειτουργία Guidebooks της Airbnb - επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να μοιράζονται πληροφόρηση για την περιοχή τους - μέχρι τις εφαρμογές για φαγητό που βοηθούν τους καταναλωτές να γνωρίζουν περισσότερα για το τι αγοράζουν, και τους τουρ οπερέιτορ οι οποίοι προωθούν τις αποδράσεις μακριά από την τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουν αποτοξίνωση από τον ψηφιακό κόσμο της καθημερινότητας.

"Οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ σχετικά με τα προϊόντα που καταναλώνουν, τις υπηρεσίες και τα brand που επιλέγουν και χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να διατυπώσουν και να εκπληρώσουν τις επιθυμίες και ανάγκες τους. Επιθυμούν αυθεντικότητα σε ο,τι αγοράζουν και έχουν προσδοκία για στοιχεία εξατομίκευσης αλλά και πολυτελή προϊόντα", δήλωσε η συντάκτρια των καταναλωτικών ερευνών της Euromonitor International, Daphne Kasriel-Alexander.

Επιπλέον, η υγιεινή ζωή εξελίσσεται σε σύμβολο στάτους, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να κυνηγήσουν το πάθος τους για ευεξία αγοράζοντας μπουτίκ πακέτα εκγύμνασης, αθλητικό ρουχισμό, φαγητό με υγιεινά συστατικά και πολυτελείς και υγιεινές διακοπές. 

"Ο καταναλωτής ενδιαφέρεται να παραμένει υγιής και στην προσπάθεια αυτή συνδυάζει δραστηριότητες ευεξίας με φυσική δραστηριότητα που προσφέρει κάθαρση. Αυτή η τάση εντοπίζεται και στη γκάμα πιο εσωτερικών και μπουτικ επιλογών εκγύμνασης που προτιμώνται σε αστικά κέντρα", επισήμανε η κ. Kasriel.

"Επίσης, οι καταναλωτές γνωρίζουν οτι οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν άμεσα την ποιότητα ζωής. Το γεγονός αυτό πυροδοτεί ζήτηση ανευ προηγουμένου για πιο υγιεινές επιλογές διατροφής με παράλληλη αναζήτηση συμπληρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς".

Mερικές από τις σημαντικότερες καταναλωτικές τάσεις που εντόπισε η έρευνα, είναι οι εξής:

-Γήρας: ένα διαφοροποιημένο αφήγημα

-Καταναλωτές σε εκπαίδευση

-Εκπληκτικές εμπειρίες

-Ταχύτερες αγορές

-Αυθεντικότητα

-Tαυτότητα

-Προσωποποιημένες υπηρεσίες

-Μετά την αγορά

-Απόρρητο και ασφάλεια

-Ευεξία ως σύμβολο στάτους

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας