Το 35% των online αγορών από Έλληνες αφορά ταξιδιωτικές υπηρεσίες & καταλύματα

15-12-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Την τρίτη θέση ανάμεσα στις υπηρεσίες και προϊόντα που αγοράστηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό από τους έλληνες καταναλωτές μέσω του διαδικτύου κατά την περίοδο Απρίλιος 2015 – Μάρτιος 2016 καταλαμβάνουν οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (όπως εισιτήρια, ενοικίασης αυτοκινήτου κτλ.) συγκεντρώνοντα ποσοστό 19,1%.

Παράλληλα, οι αγορές που αφορούν υπηρεσίες διαμονής σε καταλύματα (ξενοδοχεία, δωμάτια, διαμερίσματα κτλ.), βρίσκονται για την εν λόγω περίοδο στην 5η θέση των δημοφιλέστερων υπηρεσιών και προϊόντων, καταλαμβάνοντας ποσοστό 15,7% στο σύνολο των διαδικτυακών αγορών. 

Μάλιστα, οι υπηρεσίες διαμονής καταγράφουν τη 2η μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2015, μετά την αγορά φαρμάκων, κατά +26,6%.

Συνολικά 1 έως 2 αγορές/παραγγελίες ειδών μέσω του διαδικτύου πραγματοποίησε 1 στους 2 Έλληνες (51,7%) ηλικίας 16 – 74 ετών, που το Α΄ τρίμηνο του 2016 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές και, αντίστοιχα, 1 στους 2 (50,6%) πλήρωσε αντίτιμο έως 99 ευρώ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασε/παρήγγειλε.

Το 85% των καταναλωτών επιλέγει να κάνει ηλεκτρονικές αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις, ποσοστό που σε σχέση με το 2015 παρουσιάζει αύξηση 13%. Το 28% κάνει ηλεκτρονικές αγορές από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το 12,8% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 1,7%.

7 στους 10 Έλληνες που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2015 – Μαρτίου 2016, πριν την αγορά ή παραγγελία, έλαβαν πληροφορίες από την ιστοσελίδα του πωλητή, του παραγωγού ή του παρόχου της υπηρεσίας. Η ίδια αναλογία ισχύει και για όσους χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες ή εφαρμογές που κάνουν σύγκριση των χαρακτηριστικών ή των τιμών προϊόντων, ενώ 6 στους 10 διάβασαν κριτικές άλλων πελατών που αναρτώνται σε ιστοσελίδες ή blogs.

Η εμπιστοσύνη που οι καταναλωτές δείχνουν σε διαφημιζόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες αξιολογείται από το αν κάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές ή τις παραγγελίες τους απευθείας από διαφημίσεις που εμφανίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόλις 1 στους 10 αγοράζει/παραγγέλνει προϊόντα ή υπηρεσίες «κλικάροντας» απευθείας στη διαφήμιση που εμφανίζεται.

Την τελευταία πενταετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησαν, το Α΄ τρίμηνο κάθε έτους, αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου παρουσιάζει αύξηση 39,0%, ενώ ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης ανέρχεται στο 7,0%. Το ποσοστό για όσους δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου καταγράφει μείωση 23,2%.

Από τα 8 εκατ. κατοίκων της χώρας, τα 1,86 εκατ. προέβησαν κατά το α' 3μηνο του 2016 σε αγορές στο διαδίκτυο, ενώ τα 2,8 εκατ. όχι.

διαβάστε ακόμα

HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη