Έρευνα: Οnline κράτηση από το 90% των ταξιδιωτών - Ποια είναι τα κριτήρια

27-10-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 90% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση διακοπών στο διαδίκτυο, το 78% ξεκινά από τις ιστοσελίδες για σύγκριση τιμών ενώ ένα 33% και 34% κάνουν χρήση ιστοσελίδας τουριστικού γραφείου ή κάνουν διαδικτυακά απευθείας κράτηση σε ξενοδοχείο, αντίστοιχα.

Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα ανάλυσης της βρετανικής εταιρίας ψηφιακού Μάρκετινγκ, Speedie Consultants Limited, σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των ταξιδιωτών στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά το στοιχείο που τους ελκύει να κάνουν κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο μέσα από μια ιστοσελίδα, το 78% ανέφερε την περιγραφή και τις εικόνες ως εξίσου σημαντικούς παράγοντες, το 27% είπε ότι αποφασιστικής σημασίας ήταν το βίντεο του ξενοδοχείου, το 18% ήταν ήδη αποφασισμένο για την επιλογή διαμονής και σχεδόν ένας στους 10 (9%) ανάτρεξε σε διαδικτυακές κριτικές.

Οι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση και σε επιπλέον υπηρεσίες διαδικτυακά. Το 40% κάνει κράτηση μεταφορών από και προς το αεροδρόμιο, το 28% πάρκινγκ αεροδρομίου, το 24% αγοράζει ταξιδιωτική ασφάλιση την ίδια ώρα, το 22% αγοράζει εισιτήρια για ατραξιόν και το 21% κάνει κράτηση για ενοικιαζόμενο όχημα.

Από όσους δεν έκαναν κράτηση διαδικτυακά, το 32% ανέφερε ότι δυσκολεύτηκε να πλοηγηθεί στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, το 20% αμφισβήτησε την ασφάλεια της ιστοσελίδας, το 18% δεν βρήκε δυνατότητα online κράτησης στο κατάλυμα επιλογής του, ενώ ορισμένα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν δυνατότητα online κράτησης δωματίων για άτομα με ειδικές ανάγκες.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι