Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media

06-10-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Από γνωστούς και φίλους, δηλαδή από πληροφορίες από στόμα σε στόμα, επηρεάζονται στο μεγαλύτερο βαθμό οι σύγχρονοι καταναλωτές, ιδίως όσοι ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των millennials, στην επιλογή προορισμού διακοπών, με τα social media να ακολουθούν, αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρίες μάρκετινγκ, AMP και Blitz.

Συγκεκριμένα, η έρευνα (διεξήχθη διαδικτυακά τον Αύγουστο του 2016, σε 385 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, ηλικίας από 18 έως 55 ετών, με εισόδημα της τάξης των 50.000 δολαρίων ή περισσότερα ετησίως) δείχνει ότι οι πληροφορίες από στόμα σε στόμα ήταν η νο. 1 πηγή έμπνευσης στο τελευταίο ταξίδι τους, για το 16% των millennials και το 20% των ταξιδιωτών που δεν ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή βαθμίδα.

Ανάμεσα στους millennial, το Facebook και το Instagram είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας έμπνευσης για επιλογή προορισμού, σε ποσοστό 15% και 13% αντίστοιχα, ενώ ακολούθησε μια ιστοσελίδα (12%) και το YouTube (12%).

Οι ταξιδιώτες που δεν ανήκουν στην κατηγορία των millennial, προτίμησαν τις ιστοσελίδες (16%), όμως τα social media ήταν και για αυτούς σημαντική πηγή έμπνευσης, ειδικά το Facebook (15%) και το Instagram (9%). Το YouTube είχε ποσοστό 8%.

Στη λίστα ακολουθούν τα περιοδικά (8% για τους millennial, 7% για μη), τηλεοπτικά σόου και ταινίες (8% για τους millennial, 9% για μη), το Twitter (7% και 6%), το Snapchat (5% και 3%) κ.α. (2% και 6%).

Το 30% του συνόλου των ερωτηθέντων είπε ότι στον προγραμματισμό του τελευταίου ταξιδίου είχε χρησιμοποιήσει τουριστικό πρακτορείο ως πηγή έμπνευσης για επιλογή προορισμού, ενώ το 56% έχει χρησιμοποιήσει πράκτορα στο παρελθόν. 

Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει πράκτορα, είπαν ότι έτσι εξοικονόμησαν χρόνο, πέτυχαν καλύτερες τιμές και είχαν συμβουλές ειδικών στη διάθεσή τους.

Επίσης, στην έρευνα προβλέπεται αύξηση της ζήτησης για τουριστικούς πράκτορες στο «κοντινό μέλλον» βάσει 4 τάσεων: 

-τα online πρακτορεία προσφέρουν αμέτρητες επιλογές, όχι λύσεις

-η πιθανότητα για καλύτερες και πιο προσωποποιημένες προτάσεις διακοπών βάσει τεχνητής νοημοσύνης και μεγάλων δεδομένων

-μια νέα γενιά ταξιδιωτών που έχει μεγαλώσει με κινητά

-η αξία της  αυθεντικότητας.

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά