Έρευνα: Tι ζητούν οι επισκέπτες επαγγελματικών ταξιδίων από τα ξενοδοχεία

23-09-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Μπορεί το μεγάλο μέρος των ταξιδιωτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι με τις ψηφιακές εφαρμογές των ξενοδοχείων, όμως η ξενοδοχειακή βιομηχανία μπορεί να μην ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε στην προσφορά επιπλέον χαρακτηριστικών και στη δημιουργία συνεργιών με εταιρίες από τον χώρο της τεχνολογίας.

Αυτό καταδεικνύει πρόσφατη έρευνα του Ιδρύματος της Παγκόσμιας Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδίων (GBTA).

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν πια τις εφαρμογές των ξενοδοχείων για τα πάντα, από την κράτηση και το απομακρυσμένο τσεκ ιν μέχρι την αναζήτηση υπηρεσιών και την παραγγελία room service.

Τώρα η έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από το 60% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικό ταξίδι διαθέτει μια εφαρμογή για τουλάχιστον μία από τις 7 μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο. Περισσότεροι από τους μισούς, μάλιστα, είχαν εφαρμογές από τουλάχιστον 2 από τις 7 αλυσίδες στο τηλέφωνό τους.

Ένα από τα ραγδαία αναπτυσσόμενα στοιχεία της τεχνολογίας στην ξενοδοχειακή βιομηχανία αφορά το τσεκ ιν μέσω κινητού τηλεφώνου. Το ένα τέταρτο του δείγματος είπε ότι έκανε τσεκ ιν από το τηλέφωνο κατά το τελευταίο του επαγγελματικό ταξίδι. Το ποσοστό αυτό θα ήταν υψηλότερο εάν είχαν εξαπλωθεί περαιτέρω στα ξενοδοχεία τα συστήματα πρόσβασης στο δωμάτιο χωρίς κλειδί, τα οποία θα έκαναν πιο δημοφιλή τη διαδικασία του ψηφιακού τσεκ ιν.

Στο μέλλον τα ξενοδοχεία πρέπει να συνεχίσουν να επενδύουν σε καινοτόμες τεχνολογίες, όμως θα πρέπει να συνεχίσουν να δίνουν έμφαση στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, ειδικά στο Wi-Fi καθώς παραμένει το πιο σημαντικό κομμάτι για την αγορά επαγγελματικών ταξιδίων, υποστηρίζει η διευθύντρια ερευνών της GBTA, Monica Sanchez.

Η έρευνα έδειξε ότι τα 2 τρίτα των ατόμων σε επαγγελματικό ταξίδι θα άλλαζε τις πρακτικές κράτησης και θα έκανε κράτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου ή στην εφαρμογή του εάν κέρδιζε δωρεάν πρόσβαση στο Wi-Fi. Μόνο το 16% είπε ότι συνάντησε τέτοια προσφορά στην άμεση κράτηση.

Οι ταξιδιώτες είπαν επίσης ότι θα επιθυμούσαν τα ξενοδοχεία να προσθέσουν φορτιστές στα δωμάτια και περισσότερες πρίζες και θύρες USB.

Οι νέοι σε ηλικία ταξιδιώτες από την αγορά επαγγελματικών ταξιδίων ειπαν ότι θα ήθελαν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες streaming, όπως το Netflix και το Hulu, από την τηλεόραση στο δωμάτιο. Η ζήτηση αυτή μπορεί να οδηγήσει σε συνεργασίες με σχετικούς παρόχους, με οφέλη και για τις 2 πλευρές. Αυτό έχει εφαρμοστεί στις αερομεταφορές, με την JetBlue να προβάλλει στιγμιαία βίντεο της Amazon. 

Επιπλέον, τα άτομα που κάνουν συχνά επαγγελματικά ταξίδι είπαν ότι θα ήθελαν οι ξενοδοχειακές αλυσίδες να διατηρούν προφίλ επισκέπτη για εκείνους ώστε να προσωποποιούν τη διαμονή τους χωρίς να ζητούν οι ίδιοι κάθε φορά τα ίδια πράγματα κατά το τσεκ ιν.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι