Hotels.com/ έρευνα: Κυρίαρχος των διακοπών το smartphone

01-07-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Περισσότερη ώρα δαπανούν στο κινητό παρά στην… ξαπλώστρα οι ταξιδιώτες στις διακοπές, σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει έρευνα της ιστοσελίδας Hotels.com.

Ειδικότερα, η έρευνα με τίτλο «Mobile Travel Tracker» που διεξήχθη σε δείγμα 9.200 ταξιδιωτών από 31 χώρες, αποκαλύπτει ότι η εκτεταμμένη χρήση του κινητού γίνεται καθώς οι ταξιδιώτες ελέγχουν τα social media, κάνουν αναζήτηση για το επόμενο γεύμα τους και λαμβάνουν μέρος σε ταξιδιωτικούς διαγωνισμούς στο Facebook.

Οι Αμερικανοί τουρίστες δαπανούν κατά μέσο όρο σχεδόν 2,5 ώρες την ημέρα στην ξαπλώστρα κάνοντας ηλιοθεραπεία, ενώ η ώρα που περνούν στο κινητό ανεβαίνει στις 3 ώρες! Για την ακρίβεια, το 6% των ταξιδιωτών δαπανά περισσότερες από 7 ώρες στο κινητό.

Το 50% των ταξιδιωτών παραδέχεται ότι ανεβάζει φωτογραφίες στα social media απλώς για να κάνει επίδειξη και το 28% το κάνει για τσεκ ιν σε μέρη στα social media ώστε να κάνει τους φίλους του να ζηλέψουν. 

Περισσότεροι από το ένα τέταρτο (28%) δήλωσαν, ακόμα, ότι κάνουν σχόλια σε δημοσιεύσεις φίλων απλώς για να μη νιώθουν ότι χάνουν κάτι ενώ βρίσκονται σε διακοπές.

Ακόμα κι αν κανείς πιστεύει ότι δεν γίνεται ανταγωνιστικός, μπορεί να ανήκει στον 1 στους 20 ταξιδιώτες που χρησιμοποιεί το Facebook για να ανεβάσει φωτογραφίες με την παρέα του στο ταξίδι, ελέγχοντας αν οι δημοσιεύσεις της παρέας στα social media είναι καλύτερες από εκείνον/η. Οι άνδρες είναι 3 φορές πιο ανταγωνιστικοί με τους φίλους τους σε σχέση με τις γυναίκες. Επιπλέον, το 20% δαπανά χρόνο στο να δει πόσα like και σχόλια έχουν οι δημοσιεύσεις τους.

Οι περισσότεροι που χρησιμοποίησαν social media στις διακοπές, χρησιμοποίησαν τα εξής:

Facebook (77%)

Instagram (32%)

YouTube (25%)

Twitter (24%)

Pinterest (14%)

To 31% του δείγματος επέλεξε ξενοδοχείο αποκλειστικά εφόσον είχε δωρεάν Wi-Fi και το 17% των ανδρών και το 12% των γυναικών ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για πρόσβαση στο Wi-Fi.  Επιπλέον, οι γυναίκες σε γενικές γραμμές  (12%) νοιάζονται λιγότερο για πρόσβαση στο διαδίκτυο στις διακοπές σε σχέση με τους άνδρες. 

Το 64% παραδέχεται ότι κοιτάζει τι δημοσιεύουν οι φίλοι τους στα social media και το 28% σχολιάζει για να μη χάσει επαφή. 

Όσον αφορά τη συμπεριφορά στις εφαρμογές, είτε γίνονται δημοσιεύσεις στο Instagram, είτε στέλνονται μηνύματα στους φίλους για να μεταφερθεί το πόσο καλές είναι οι διακοπές.

Οι 5 κορυφαίες κατηγορίες εφαρμογών στα ταξίδια είναι οι εξής:

Social Media (66%)

Aποστολή μηνυμάτων (50%)

Mapping (43%)

Travel (39%)

Μουσική (32%)

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ταξιδιώτες (51%) χρησιμοποιούν υπηρεσίες χάρτη στα κινητά τηλέφωνα. Σε παγκόσμια κλίμακα, το ηλικιακό γκρουπ 30-39 ετών χρησιμοποιεί εφαρμογές μετάφρασης, με το 13% να είναι Αμερικανοί.

Σύμφωνα με την έρευνα:

-Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες κάνουν 3 ταξίδια ετησίως και κάνουν 11 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχειο

-το 43% έχει κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο από το κινητό

-περισσότεροι από τους μισούς (53%) έκαναν κράτηση ξενοδοχείου για διαμονή την ίδια ημέρα.

διαβάστε ακόμα

Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα