Ξενοδοχεία: Οι 6 καταναλωτικές μεγα-τάσεις στα ταξίδια του μέλλοντος

28-04-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι καταναλωτικές συνήθειες εξελίσσονται συνεχώς, μερικές εκ των οποίων τα επόμενα χρόνια θα είναι κοσμογονικές, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Sabre σε συνεργασία με την TrendWatching, που διερεύνησε τις ανερχόμενες τάσεις όπως διαμορφώνονται από τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών. 

Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζονται 6 κύριες μεγα-τάσεις που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βιομηχανία ταξιδίων και φιλοξενίας στο μέλλον, οι οποίες υπαγορεύουν στους ξενοδόχους τις μελλοντικές ανάγκες των επισκεπτών.

-YOUNIVERSE | Όλα έχουν να κάνουν με τον επισκέπτη

Το Youniverse είναι ο χώρος στον οποίο κυριαρχούν οι προτιμήσεις και το γούστο του ατόμου. Στη σύγχρονη αγορά, η προσωποποίηση επικεντρώνεται στους καταναλωτές πληροφορώντας τις εταιρίες σχετικά με το τι εκείνοι θέλουν. 

Μια πληθώρα νέαων τεχνολογιών, όπως οι τεχνολογίες αναγνώριση προσώπου, βιομετρικών αισθητήρων και αναγνωστών σκέψης, θα επιτρέψουν στα brand να εξατομικεύσουν την εμπειρία επισκέπτη βάσει των βαθύστερων, πιο αυθεντικών και ίσως πιο ασυνείδητων κινήτρων τους. Αυτή η προοπτική θα ανοίξει περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές.

-Helpful | Να είστε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος

Τα brand που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των ταξιδιωτών θα κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτή του μέλλοντος ο οποίος συνεχίζει να βομβαρδίζεται με γενικευμένα μηνύματα, διαφημίσεις και προσφορές. Έτσι, αναμένεται να στραφούν σε νέα κανάλια προκειμένου να αντιληφθούν ποιό είναι το καταλληλότερο μέρος την καταλληλότερη στιγμή. 

-HUMAN BRANDS | Τα ανθρώπινα brand έχουν πεθάνει. Να ζήσουν τα ανθρώπινα brand!

Καθώς η κατανάλωση μετακινείται πέρα από την απλή συναλλαγή, τα brand πρέπει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους για να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές αγαπούν τα brand που έχουν τη δική τους προσωπικότητα, που είναι ανοικτά, ειλικρινή, γεναιόδωρα, διασκεδαστικά και έχουν αξίες. Έτσι, τα brand που προσφέρουν έξτρα υπηρεσίες έξω από τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας θα ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Επίσης, η δυναμική τιμολόγηση και οι στοχευμένες προσφορές προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα. 

Το 63% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μόνο όταν αυτές συνάδουν με τις πεποιθήσεις και τις αξίες τους.

-UBITECH | Η όλο και μεγαλύτερη διείσδυση της τεχνολογίας

Οι ζωές πολλών καταναλωτών έχουν ήδη επηρεαστεί από τις αυτόματες και έξυπνες συσκευές, όμως από το 2016 κι έπειτα, όλο και περισσότεροι θα περιμένουν οτι τα brand θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην υλοποίηση έξυπνων προϊόντων και υπηρεσιών. Ήδη οι γίγαντες Google, IBM, Facebook, Baidu, Microsoft, Amazon και Apple εργάζονται πυρετωδώς στα θέματα τεχνολογίας, βάσει των ανθρώπινων αναγκών.

-PRICING PANDEMONIUM | Η τιμολόγηση γίνεται όλο και πιο δυναμική, στοχευμένη και προσωπική

Το 2016 η αντιμετώπιση της τιμής θα είναι πιο ευπροσάρμοστη από ποτέ για τους καταναλωτές. Μια δυνατότητα είναι να επαναοριοθετηθεί η προσφορά σας ως ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν προκειμένου να σοκάρει τους καταναλωτές και να τους πείσει να αποκτήσουν μια νέα οπτική και εκτίμηση σχετικά με τη σχέση τιμής-αξίας προϊόντος.

Εάν επιδιώξετε να αλλάξετε την προσφορά σας, να είστε τολμηροί και δημιουργικοί. Σκεφτείτε πέρα από την καταναλωτική δαπάνη, την προσφορά στον καταναλωτή, κάνοντας ενέργειες γεναιοδωρίας.

-POST-DEMOGRAPHIC CONSUMERISM | Ώρα να εγκαταλείψετε τα παλαιά δημογραφικά μοντέλα

Τα δημογραφικά δεδομένα έχουν πεθάνει. Ο σύγχρονος καταναλωτής επιλέγει προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να σκέφτεται τα παραδοσιακά δημογραφικά κλισέ. Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια αντίληψη και πρόσβαση σε δεδομένα, πολιτισμούς και ιδέες. Έτσι, τα γούστα και οι προσδοκίες του σύγχρονου καταναλωτή συγκλίνουν σε όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκονται.

Έτσι, διακρίνονται 4 στρατηγικές για να επιβιώσετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον:

1. Η νέα κανονική πραγματικότητα

Πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο απορρίπτουν την παράδοση και αποκτούν νέες πεποιθήσεις σε αξίες όπως η οικογένεια, η σεξουαλικότητα, οι ρόλοι των 2 φύλων κτλ. Τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να προσαρμοστούν στη μεγάλη διαφοροποίηση τρόπων ζωής.

2. Μετά-ενδυνάμωση

Ενώ πολλοί αγκαλιάζουν τη νέα πραγματικότητα, πολλά δισεκατομμύρια ανθρώπων εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εμπόδια και να εμποδίζονται να ακολουθήσουν τον τρόπο ζωής της προτίμησής τους. Δώστε τους τη δύναμη να το κανουν.

3. Στόχευση βάσει προτιμήσεων

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πρέπει να είναι εξατομικευμένες για το κάθε άτομο. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να έχετε στοχευμένο μάρκετινγκ, προϊόντα και εμπειρίες.

4. Καταναλωτές πόλης

Στις πόλεις η τάση εγκατάλειψης των δημογραφικών μοντέλων βρίσκει την πιο αυθεντική της έκφραση. Οι κάτοικοι των πόλεων είναι εξαιρετικά διαφοροποιημένοι μεταξύ τους, όμως μοιράζονται κοινές επιδιώξεις και προβλήματα, στα οποία θα χρειαστεί να ανταποκριθείτε.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο