Νέο "εργαλείο" πωλήσεων από τους t.o's: Οι "επηρεαστές" ταξιδιών στα social media

22-02-16 | ΤΑΣΕΙΣ

Το φαινόμενο του "Επηρεαστή Ταξιδίων", ο οποίος μέσα από τα social media και τα blog προτείνει κυρίως σε άτομα νεαρής ηλικίας τουριστικούς οργανισμούς για ταξίδια με σκοπό την ανάπτυξη νέων target group, παίζει συνεχώς αυξανόμενο ρόλο στον τουρισμό. 

Αυτό γίνεται μέσα από blog, φωτογραφίες ή βίντεο και οι πελάτες του είναι οι τουρ οπερέιτορ, τα τουριστικά γραφεία και οι αερομεταφορείς.

Η TUI διαθέτει 15.000 ακολούθους στο πρόγραμμα «My TUI» στο Instagram, έχοντας αναπτύξει συνεργασία με blogger και μακροχρόνιες σχέσεις με ανθρώπους που παράγουν περιεχόμενο για το Instagram και το YouTube.

Η DER Touristik είναι επίσης ενεργή σε αυτό το κομμάτια, καθώς πέρυσι πραγματοποίησε ταξίδι για μπλόγκερ με 10 επηρεαστές ταξιδίων. 

Οι ειδικοί της TUI στα social media πιστεύουν ότι οι απόψεις των επηρεαστών είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τον κατάλογο ενός οργανωτή ταξιδίων. 

Πολλές αλυσίδες ταξιδιωτικών γραφείων συνεχίζουν να μην εμπιστεύονται τους επηρεαστές, όμως το αντίθετο συμβαίνει με franchise των Thomas Cook και TVG, τα οποία χρησιμοποιούν τους επηρεαστές.

Το TVG λάνσαρε το κόνσεπτ Travel Hot. Το περιεχόμενο που δημιουργούν επηρεαστές απευθύνεται σε πωλητές οι οποίοι έχουν την επιλογή να γίνουν οι ίδιοι επηρεαστές, ξεχωρίζοντας από το διαφημιστικό περιεχόμενο που προσεγγίζει τον καταναλωτή. 

Επιπλέον, σε συνέδρια και σεμινάρια διεξάγονται εργαστήρια με τη συνεργασία παραγωγών ταινιών, ηθοποιών και σταρ του youtube. 

Τη διαχείριση των ζητημάτων social media της Thomas Cook αναλαμβάνει ομάδα εκπαιδευόμενων και από το 2014 υπάρχουν διαδικτυακά επαγγελματικά εργαστήρια τα οποία διαχειρίζονται αποκλειστικά το Facebook, το Instagram και το Youtube.

Επιπλέον, οργανώνονται ειδικά ταξίδια πεζοπορίας για τουριστικούς πράκτορες εκπαιδευμένους στο Instagram.

Η πορεία της TVG σε αυτό το κομμάτι θεωρείται επιτυχημένη. «Έχουμε φτάσει τους 200.000 ακολούθους στο youtube και στο blog μέσα σε ένα 6μηνο, με τους οποίους δεν είχαμε προηγουμένως επαφή», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος, Birgit Aust.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο