10 αλλαγές στα social media το 2015 - αξιοποιήστε τα νέα δεδομένα για αύξηση των πωλήσεων

22-12-15 | ΤΑΣΕΙΣ

Τις 10 αλλαγές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επικράτησαν το 2015 καταγράφει σε άρθρο της στο hospitality net η Jennifer Lumba, επικεφαλής του τμήματος Μάρκετινγκ της Rideau Recognition Solutions.

1. Το βίντεο είναι η νέα αναγκαιότητα. Τα Periscope και Meerkat έκαναν την εμφάνισή τους την Άνοιξη, συντελώντας στην ανάπτυξη μιας νέας μορφής βίντεο στο twitter. 

Το Periscope επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά βίντεο και πλέον διαθέτει 10 εκατ. χρήστες. 

Με τα νέα αυτά εργαλεία μπορείτε να διαπιστώσετε αν το κοινό σας μπορεί να επωφεληθεί από τα βίντεο αυτά.

2. Η συντομία δεν είναι πια θετικό στοιχείο. Το όριο των 140 χαρακτήρων στο twitter δε μπορεί πια να εφαρμοστεί στα απευθείας μηνύματα. Άλλα δίκτυα προωθούν τις μακροσκελείς δημοσιεύσεις. 

Να έχετε στρατηγική γνωρίζοντας τι επιθυμεί το κοινό σας και τι χρειάζεται από εσάς προκειμένου να δομείται τα μηνύματά σας. Μπορεί να ζητούν από εσάς περισσότερο, πιο μακροσκελές περιεχόμενο.

3. Το δημογραφικό χάσμα έχει διευρυνθεί. Οι έφηβοι και ενήλικες διαφέρουν σημαντικά στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το Snapchat είναι δημοφιλές στους εφήβους, ενώ το Facebook αφορά κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας κοινό, που χρησιμοποιεί το μέσο για να συνδέεται με μέλη της οικογένειας. Έχετε υπόψη σας αυτές τις διαφορές κατά τη χρήση των social media.

4. Τα δίκτυα εικόνων είναι διαδικτυακά εμπορικά κέντρα. Τόσο το Instagram όσο και το Pinter έχουν διπλασιάσει τους χρήστες τους από το 2012. Και οι 2 πλατφόρμες έχουν προσθέσει επιπλέον λειτουργίες για αγορές. Χρησιμοποιήστε τις εικόνες όσο συχνότερα χρειάζεται αν σκοπεύετε να χρησιμοποιείτε τα social media για να αυξήσετε τις πωλήσεις.

5. Νέα δίκτυα διαδίδονται. Από το Player.Me για όσους αγαπούν τα παιχνίδια μέχρι το Zerply για τους οπαδούς της διασκέδασης, καταγράφεται αυξανόμενο ενδιαφέρον ανάμεσα στους ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα, στο να βρουν τρόπους να συνδέονται διαδικτυακά.

6. Η διαφήμιση γίνεται πιο συμμετοχική. Αναγνωρίζοντας ότι το κοινό νεαρής ηλικίας ενδιαφέρεται λιγότερο να αποτελούν άμεσο στόχο της διαφήμισης, τα τηλεοπτικά δίκτυα πλέον ενθαρρύνουν τους αστέρες να συμμετέχουν στα social media κατά τη διάρκεια των ωρών τηλεθέασης προκειμένου να έρχονται σε επικοινωνία με τους θαυμαστές τους. Η λειτουργία αυτή δικαιώνει τις ακριβές αγορές από διαφημίσεις στο δίκτυο που σε διαφορετική περίπτωση θα έχαναν την ελκυστικότητά τους.

Να είστε ενήμεροι για αυτό αν ο σχεδιασμός μάρκετινγκ περιλαμβάνει οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης σε αναμετάδοση.

7. Τα μηνύματα υπερισχύουν των απαντήσεων. Οι χρήστες νεαρής ηλικίας χρησιμοποιούν πλατφόρμες μηνυμάτων όπως οι WhatsApp και Viber, γρηγορότερα από τις παραδοσιακές πλατφόρμες social media. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι είναι πιθανότερο να χρησιμοποιούν τα social media που δίνουν έμφαση στα μηνύματα, όπως το Snapchat. Συμπεριλάβετε αυτό το στοιχείο στη στρατηγική μάρκετινγκ για να μη χάσετε σημαντικό κομμάτι της αγοράς.

8. Οι μεγάλες πλατφόρμες χάνουν εξουσία. Ενώ τα μεγάλα δίκτυα των social media εξακολουθούν να είναι σημαντικά, δεν αναπτύσσονται το ίδιο γρήγορα σε σχέση με το παρελθόν. Για το λόγο αυτό, το twitter αντικατέστησε τον διευθύνοντα σύμβουλο Dick Costolo με τον συνιδρυτή Jack Dorsey. Μην περιορίζετε τις προσπάθειες αλληλεπίδρασης με το κοινό στις μεγάλες πλατφόρμες.

9. Οι κοινότητες εντοπίζονται και δημιουργούνται ευκολότερα. Τα δωμάτια για chat ξεκίνησαν από τις πρώτες ημέρες του διαδικτύου. Σήμερα, υπηρεσίες όπως το Google+ και το LinkedIn, καθιστούν ευκολότερη τη διαμόρφωση διαδικτυακών κοινοτήτων συνδέοντάς τις με την καθημερινή χρήση των social media. H προσθήκη hashtags και η αναζήτηση επιτρέπει την εξερεύνηση θεμάτων και thread.

10. H δημοσίευση κυριαρχεί του σχολιασμού. Οι κοινωνικά συνδεδεμένες πλατφόρμες όπως το LinkedIn και το Medium έχουν γίνει πύλες περιεχομένου, ενώ το Facebook έχει διευκολύνει τη δημοσίευση νέων μέσω της τροφοδοσίας στις σελίδες των χρηστών. Το μήνυμα είναι τι αν θέλετε να έχετε επιρροή, πρέπει να δημοσιεύσετε.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο