Dove: Νέα καμπάνια για τις επιλογές ομορφιάς που κάνουν οι γυναίκες

09-04-15 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Μέσα από μια ταινία που γυρίστηκε σε πέντε χώρες (Σαν Φρανσίσκο, Σαγκάη, Δελχί, Λονδίνο, Σάο Πάολο), το Dove λανσάρει την καμπάνια Choose Beautiful  για να ενθαρρύνει τις γυναίκες όλου του κόσμου να επανεξετάσουν τις επιλογές που παίρνουν για την ομορφιά τους και πώς αυτές οι επιλογές τις κάνουν να αισθάνονται.

Το 96% των γυναικών δεν επιλέγει τη λέξη «όμορφη» για να περιγράψει τον εαυτό του.

Η ταινία του Dove, Choose Beautiful καταγράφει την άποψη πραγματικών γυναικών στο Σαν Φρανσίσκο, τη Σαγκάη, το Δελχί, το Λονδίνο και το Σάο Πάολο, σχετικά με τη δική τους ομορφιά. Αυτές οι γυναίκες έκαναν την παρακάτω επιλογή για το πώς βλέπουν τον εαυτό τους: «μέτρια» σε σχέση με το «όμορφη», το οποίο και συχνά αποφεύγεται. Η ταινία αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες συνήθως δυσκολεύονται να αναγνωρίζουν τη δική τους ομορφιά.

«Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των γυναικών δεν περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «όμορφη», το 80% αυτών συμφωνεί ότι κάθε γυναίκα έχει κάτι που την καθιστά όμορφη. Είναι καιρός οι γυναίκες να αρχίσουν να σκέφτονται διαφορετικά αυτή τους την επιλογή», δήλωσε ο Steve Miles, Senior Vice President, Dove. «Η ταινία του Dove, Choose Beautiful προτρέπει τις γυναίκες να πάρουν αυτή την επιλογή και όλες να προβληματιστούν για την τάση τους να μην επιλέγουν να νιώθουν όμορφες. Γιατί όταν το κάνουν, τότε θα απελευθερωθούν και θα νιώσουν ευτυχία και αυτοπεποίθηση, στοιχεία που επηρεάζουν την αυτοεκτίμησή τους».

«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ήταν τόσο εμφανές ότι οι γυναίκες που επέλεξαν να αισθάνονται όμορφες ήταν και αυτές που έλαμπαν με τη θετική και δυναμική τους παρουσία», δήλωσε ο Paul Dektor, σκηνοθέτης της ταινίας. «Όλοι έχουμε την ισχυρή ικανότητα να αντιτεθούμε στη γνώμη των άλλων, των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και της pop κουλτούρας, και ελπίζω πως η ταινία του Dove, Choose Beautiful θα εμπνεύσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να επανεξετάσουν το πώς βλέπουν τη δική τους ομορφιά».

Μέχρι το τέλος του 2015, η μάρκα έχει θέσει ως παγκόσμιο στόχο της 15.000 νέοι άνθρωποι να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα αυτοεκτίμησης, και ήδη έχει ξεπεράσει τους 14.000.

Δείτε την ταινία του Dove...

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη