jamjar.gr: Ενας χρόνος λειτουργίας της πρώτης ελληνικής πλατφόρμας χειροποίητων κοσμημάτων

15-10-14 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του στην ελληνική αγορά γιορτάζει η πρώτη ελληνική πλατφόρμα αγοράς και πώλησης χειροποίητων δημιουργιών, jamjar.gr.

Βασικός στόχος του jamjar.gr είναι η ανάδειξη της αξίας του χειροποίητου προϊόντος και η ενθάρρυνση και προώθηση της ελληνικής δημιουργίας.

Το jamjar που άνοιξε τις διαδικτυακές του πύλες και υποδέχθηκε τους πρώτους του πελάτες τον περσινό Οκτώβριο, συνεργάζεται με Έλληνες δημιουργούς, μετρώντας συνολικά 100 jamjarshops σε όλη την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα,  Ναύπλιο, Κρήτη, Ρόδος, Πρέβεζα, Σέρρες, Λακωνία Φολέγανδρος, Χίος, Λέσβος, Κεφαλονιά) τα οποία εκθέτουν και πουλούν περισσότερες από 2.000 χειροποίητες δημιουργίες, από κοσμήματα, αξεσουάρ και ρούχα, μέχρι είδη σπιτιού/τέχνης και παιδικά.

Οι Ελληνίδες fashionistas  έχουν ήδη πραγματοποιήσει περισσότερες από 900 παραγγελίες και έχουν αποκτήσει περισσότερες από 1.400 χειροποίητες δημιουργίες. Μία στις 2 επιστρέφει ξανά και ξανά για να επισκεφθεί ηλεκτρονικά και άλλα jamjarshops και να αγοράσει ακόμα πιο πολλά χειροποίητα αντικείμενα, με τη μέση αξία του καλαθιού της να ξεπερνά συνήθως τα 40 Ευρώ, ποσό που αυξάνεται όσο η πλατφόρμα εδραιώνει τη θέση της στην αγορά. 

Σημαντικότατο μέρος του γυναικείου κοινού του jamjar (25%) χρησιμοποιεί tablet ή smartphone για την ολοκλήρωση της παραγγελιάς του, ενώ για το 65% η αντικαταβολή παραμένει ο κύριος τρόπος πληρωμής. 

Οι συνιδρύτριες του jamjar.gr, Εύα Επιτροπάκη και Βέρα Παπαγγελοπούλου σχολίασαν σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένες που το jamjar συμπληρώνει τον πρώτο χρόνο επιτυχημένης λειτουργίας του στην ελληνική αγορά. Tο jamjar απαρτίζεται από 100 online καταστήματα και δημιουργούς από όλη την Ελλάδα. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αμείωτους ρυθμούς και με πολύ μεγάλη όρεξη, με σκοπό να τους βοηθήσουμε να προωθήσουν τη δουλειά τους στο ευρύτερο κοινό του διαδικτύου και να δώσουν μια δυνατή ώθηση σε αυτό που αγαπούν. Σε αυτόν τον ένα χρόνο, το γυναικείο καταναλωτικό κοινό αγκάλιασε πραγματικά το jamjar, ενθουσιάστηκε με το ταλέντο και το μεράκι των δημιουργών μας και μας έδειξε έμπρακτα την εμπιστοσύνη του. Με αυτό στο μυαλό, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να διαλέγουν μέσα από μια πολύ μεγάλη ποικιλία μοναδικών χειροποίητων δημιουργιών, εκείνες που τους ταιριάζουν περισσότερο, εκείνες που κολλάνε στο μυαλό τους, εκείνες που θα λαχταρούν να αποκτήσουν όπως ένα βαζάκι με τη μαρμελάδα της μαμάς».

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο