Τα ελληνικά εστιατόρια στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα εκτόξευσαν τις εξαγωγές τυριού

22-01-23 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η εμιρατινή αγορά τυροκομικών είναι μία από τις ενδιαφέρουσες αγορές παγκοσμίως, με το τυρί να παραμένει διαχρονικά αναπόσπαστο μέρος του φαγητού, συνοδεύοντας όλα τα πιάτα.

Οι αυξημένες εξαγωγές ελληνικών τυροκομικών προϊόντων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σχετίζονται κυρίως με την αύξηση των ελληνικών εστιατορίων στα Εμιράτα, χάρις στη δημοφιλία της ελληνικής κουζίνας μεταξύ του τοπικού πληθυσμού. Πέρα από τη χρήση της φέτας στην κλασική «ελληνική σαλάτα», πολλά εστιατόρια χρησιμοποιούν τυριά όπως το μαστέλο ή το κασέρι για παραδοσιακές ελληνικές συνταγές. Επίσης, η φέτα αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της γκάμας τυροκομικών που προσφέρουν τα σουπερμάρκετ, ενώ σε delicatessen καταστήματα ο καταναλωτής μπορεί να δοκιμάσει και ιδιαίτερα τυροκομικά προϊόντα της Ελλάδας (όπως η ξυνομυζήθρα), σε μάλλον υπερβολικά υψηλές τιμές.

Βάσει των εμιρατινών στατιστικών στοιχείων, οι ελληνικές εξαγωγές τυροκομικών αυξήθηκαν το 2021 σε 419 τόνους, με την αξία τους να φθάνει στα 2,6 εκατ. δολ. Από το 2017 έως το 2021 η αξία των ελληνικών εξαγωγών αυξήθηκε κατά 92%.

Προκειμένου η ελληνική τυροκομική επιχείρηση να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην άκρως ανταγωνιστική εμιρατινή αγορά τυριού, θα πρέπει να προβάλλει τη μοναδικότητα της ελληνικής παραγωγής στον κλάδο του τυριού, αναγνωρίζοντας και μελετώντας συνεχώς τις καταναλωτικές τάσεις, που αναδεικνύουν τις αναδυόμενες ευκαιρίες στην αγορά.

Η ενισχυμένη τάση για υγεία και ευεξία που τροφοδοτεί τη ζήτηση για φυτικά, λιγότερο επεξεργασμένα ή βιολογικά τυριά ευνοεί τις εισαγωγές ελληνικών τυριών, των οποίων η ελληνική προέλευση είναι συνυφασμένη με φυσικά συστατικά του μεσογειακού ελληνικού τοπίου. Παράλληλα, θα πρέπει να τονίζεται η υψηλή θρεπτική αξία των ελληνικών τυριών, που αποτελούν ικανοποιητικές υγιεινές πρωτεϊνούχες εναλλακτικές επιλογές αντί του κρέατος. Επίσης, η κυρίαρχη τάση για υγιεινά πρακτικά φαγητά για το δρόμο, προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες εκμετάλλευσης της αγοράς με μικρές θρεπτικές πρακτικές συσκευασίες.

Επιπλέον, η τάση για καινοτομία και συνδυασμό γεύσεων αναδεικνύει τις ευκαιρίες για διαφοροποίηση των ελληνικών τυριών και για συνδυασμό τους με τα υψηλής ποιότητας συστατικά της ελληνικής κουζίνας. Το καταναλωτικό κοινό των Εμιράτων υψηλού εισοδήματος είναι διατεθειμένο να πληρώσει το αντίτιμο για προϊόντα premium υψηλής ποιότητας, ενώ είναι δεκτικό σε γευστικές δοκιμές.

Οι πληροφορίες προέρχονται από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Ντουμπάι. 

 

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή