Η μάχη της εστίασης για επιβίωση - Καφές κάθε μέρα με μηνιαία συνδρομή…

19-10-20 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Aπό το ξέσπασμα της πανδημίας και εντεύθεν, ο κλάδος της εστίασης δίνει αγώνα επιβίωσης και αναζητά ευέλικτες μεθόδους που θα τον βοηθήσουν να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Η γνωστή εταιρεία “Pret A Manger”, της οποίας η έδρα βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά διατηρεί εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ, υπέστη μεγάλο πλήγμα εξαιτίας του περιορισμού των μετακινήσεων, που μείωσε στο ελάχιστο τον αριθμό των εργαζομένων που προσέρχονται στα κέντρα των πόλεων και αποτελούν το βασικό πυρήνα πελατών της.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να αναθεωρήσει τη στρατηγική της και πλέον σκοπεύει να πουλάει προϊόντα με το brand της σε supermarkets, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να πουλάει κόκκους καφέ στην πλατφόρμα της “Amazon”. Μια άλλη κίνηση που υιοθέτησε ήταν η συνδρομή για αγορά καφέ, με τους συνδρομητές να μπορούν να αγοράσουν μέχρι και πέντε ροφήματα την ημέρα, έναντι μηνιαίου τιμήματος 26 δολ. Ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας, Panos Christou, ανέφερε ότι αντέγραψε την ιδέα από την πρακτική μιας άλλης γνωστής αλυσίδας, της “Panera Bread”.

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5