Εισαγωγείς ελληνικών κρασιών στη Βρετανία: Η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων δεν κάλυψε τις απώλειες από τη μαζική εστίαση

27-05-20 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εισαγωγείς ελληνικών κρασιών στη Βρετανία ανέφεραν ότι η αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και στην λιανική ενώ μέσω της πανδημίας, δεν κάλυψε τις απώλειες από τη μαζική εστίαση που σε όρους αξίας δίνει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Ταυτόχρονα όμως εντός του τομέα των αλκοολούχων ποτών φαίνεται ότι η πανδημία ενίσχυσε την υπάρχουσα τάση για κατανάλωση χαμηλού ή μηδενικού αλκοολικού βαθμού ποτών, τάση στην οποία προσπάθησαν να ανταποκριθούν αναλόγως οι προμηθευτές.

Στο διάστημα των μέτρων  κοινωνικής απόστασης, επιχειρήθηκε να δημιουργηθεί μια νέα σύνδεση με τον καταναλωτή. Μέρος των κοινωνικών δικτύων πέρασαν από τη μετάδοση ενός φιλόδοξου τρόπου ζωής στη συμβολή, στη διαχείριση και την ομαλοποίηση της νέας πραγματικότητας.

Η μετάδοση σχετικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια τέτοια κρίση ήταν περισσότερο απαραίτητη απ’ ότι στο παρελθόν στο μέτρο που ο καταναλωτής περνούσε περισσότερο χρόνο στο σπίτι.

Σε κάθε περίπτωση το περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα έπρεπε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας πραγματικότητας της κατάστασης στην οποία βρίσκεται κάποιος, δηλαδή να επισημαίνει βασικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο κρασί, την ιστορία του, τη σχέση του με την υποστήριξη του περιβάλλοντος, της τοπικής κοινότητας και της ψυχαγωγίας που προσφέρει σε καταναλωτές που βρίσκονταν στο σπίτι, έτσι ώστε να παραμείνουν συνδεδεμένοι και να ενισχυθεί η σχέση τους με το συγκεκριμένο κρασί. Να μπορεί ο καταναλωτής να εντρυφήσει και να αποκτήσει μέσω διαδικτύου μεγαλύτερη γνώση για το κρασί, τις ποικιλίες, την προέλευση, την βιώσιμη παραγωγή του, την ιστορία της ποικιλίας και του συγκεκριμένου κρασιού, την βέλτιστη απόλαυσή του με τα κατάλληλα - συνταγές - εδέσματα, να διαβάσει σχόλια ειδικών και εξειδικευμένων αναλύσεων.

Οι προβλέψεις δείχνουν τη συνεχή αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ακόμη και μετά την πανδημία. Πολλοί άνθρωποι δοκιμάζουν για πρώτη φορά την παροχή υπηρεσιών παράδοσης στο σπίτι. Οι συνήθειες κατανάλωσης με την πανδημία αλλάζουν, καθιστώντας την ευκαιρία να ξεχωρίσουν εταιρείες που προσφέρουν ένα διαφορετικό και μοναδικό μήνυμα - κλειδί που θα αξιοποιηθεί στο έπακρο με την ορθή αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και την προσαρμογή στη νέα κατάσταση.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι