Ευκαιρίες διείσδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ

24-02-20 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

O κλάδος τροφίμων και ποτών αποτελεί τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο κλάδο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου των Η.Π.Α., παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές είναι ακόμα διστακτικοί να αγοράσουν μέσω διαδικτύου συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα φρέσκα τρόφιμα.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων στις Η.Π.Α. είναι η ξεκάθαρη τάση των εξελίξεων. Η εμβληματικής σημασίας εξαγορά της premium αλυσίδας Σούπερ-Μάρκετς “Whole Foods” από την “Amazon”, έναντι του ποσού των 13,2 δισ. δολ. Η.Π.Α. το 2017, που συνιστά ρεκόρ για εξαγορές στον κλάδο, αποτελεί εκκωφαντική απόδειξη για το λόγου το αληθές. Μια νέα, δυναμική γενιά καταναλωτών, με εντελώς διαφορετικές συνήθειες και πλήρως εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες, ωθεί τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση που φαντάζει ανεπίστρεπτη. Η πρόβλεψη των αναλυτών της εταιρείας consulting L.E.K είναι ότι σε 5 μόλις χρόνια από σήμερα, μέχρι το 2025, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα δεκαπλασιαστούν σε σχέση με το 2016, στο 15-20% της συνολικής αξίας πωλήσεων  τροφίμων και ποτών στις Η.Π.Α.

Παρά το γεγονός ότι ο κλάδος τροφίμων και ποτών υπολείπεται αισθητά σε αξία πωλήσεων έναντι άλλων καταναλωτικών ειδών που κυριαρχούν στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (λ.χ ηλεκτρονικά είδη, βιβλία, παιχνίδια, αξεσουάρ ένδυσης/υπόδησης), αναπτύσσεται αισθητά ταχύτερα σε σύγκριση με τα προαναφερθέντα είδη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2019 ο κλάδος τροφίμων και ποτών είχε μερίδιο μόλις 2% στη σχετική αγορά. Για τα επόμενα χρόνια, προβλέπεται διατήρηση της ανοδικής τάσης, αλλά και του χαμηλού συγκριτικά μεριδίου επί των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων. Η “Amazon”, ιδίως μετά την εξαγορά της premium αλυσίδας Σούπερ-Μάρκετς “Whole Foods”, αναμένεται να διατηρήσει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων και ποτών, μερίδιο που ήδη άγγιξε το 33% το 2019.  Ο ισχυρότερος ανταγωνισμός προέρχεται από αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετς όπως η “Walmart”, η “Target” ή η “Kroger”, που ακολουθούν επιθετική πολιτική στο χώρο και διαρκώς αναβαθμίζουν τις διαδικτυακές τους πλατφόρμες.  

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5