Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Αυτόνομη αναπτυξιακή πορεία σε Ελλάδα και εξωτερικό

06-05-14 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Δυναμική παρουσία σε 20 αγορές του εξωτερικού διαθέτει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία, διανύοντας τον πέμπτο χρόνο λειτουργίας της, έχει ήδη παρουσιάσει τις πρώτες νέες, καινοτόμες προτάσεις της στην ελληνική αγορά μπύρας. 

Η εταιρία διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της με την FIX Dark και πρόσφατα με τη γνήσια συνταγή Weiss της FIX Royale. Το 2010, έτος ίδρυσής της, η εταιρία κατάφερε να επανακυκλοφορήσει επιτυχώς το ιστορικό σήμα της ελληνικής μπύρας, καθιστώντας τη FIX Hellas το 1ο ελληνικό brand και το 3ο brand σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προτίθεται να ενισχύσει περαιτέρω το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού στηρίζοντας τοπικούς παραγωγούς και κατ’ επέκταση την εθνική οικονομία, έχοντας ως βασικό κριτήριο των δραστηριοτήτων της την ανάπτυξη υγιούς ανταγωνισμού στην εγχώρια αγορά μπύρας.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ