H ελληνική μαστίχα κατακτά την Κορέα

08-04-19 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκδήλωση προώθησης και προβολής της Ελληνικής μαστίχας και παραγώγων προϊόντων αυτής πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Κορέα, στο πλαίσιο του προγράμματος της Ε.Ε. “European PDO Products, Precious Drops 2016-2019”.

Την οργάνωση στην Ελλάδα ανέλαβε η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου και η SOPEXA Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε η ιστορία και τα χαρακτηριστικά της μαστίχας ως ελληνική υπερτροφή.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν περί τους εξήντα 60 εκπροσώπους εταιρειών καλλυντικών, ξενοδοχείων, spa, επαγγελματιών του χώρου της στοματικής υγιεινής, καθώς και εκπρόσωποι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, εξειδικευμένων εντύπων και bloggers. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με B2B συναντήσεις των ομιλητών με Κορεατικές εταιρείες σε διπλανή αίθουσα, η οποία είχε προετοιμασθεί και διαμορφωθεί κατάλληλα για τον σκοπό αυτό.

Η μαστίχα είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον προϊόν για την Κορεατική αγορά, στην οποία καθίσταται όλο και πιο γνωστό και δημοφιλές, όπως πιστοποιείται από το γεγονός ότι εισάγεται πλέον από τέσσερις εγχώριες εταιρείες, οι οποίες αναπτύσσουν κυρίως προϊόντα παραφαρμακευτικά (ιδίως για τις παθήσεις του πεπτικού συστήματος), καλλυντικά και προστασίας της στοματικής υγιεινής. Η Νότιος Κορέα είναι η τρίτη σημαντικότερη αγορά παγκοσμίως για την μαστίχα, μετά την Σαουδική Αραβία και τις Η.Π.Α.

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην θετική πορεία του προϊόντος στην κορεάτικη αγορά διαδραμάτισε η αναγνώριση της μαστίχας από το Κορεατικό Υπουργείο Ασφάλειας Τροφίμων και Φαρμάκων (Ministry of Food and Drug Safety-MFDS) ως φαρμακευτικό συστατικό για την αντιμετώπιση παθήσεων του στομάχου και του εντέρου. Αντίθετα, εξακολουθεί να εκκρεμεί η αναγνώρισή της ως συστατικό τροφίμων και ποτών, καθώς μέχρι στιγμής θεωρείται απλά φυσική αρωματική ύλη.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι