Salty Bag: Βράβευση στα Responsible Business Awards 2015

17-09-15 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Με την καινοτόμο και πρωτότυπη ιδέα της επαναχρησιμοποίησης παροπλισμένων πανιών, για τη δημιουργία τσαντών και ειδών ταξιδιού, η Salty Bag, συμπληρώνοντας 3 χρόνια ζωής, απέσπασε το βραβείο Gold Award, στην κατηγορία Κοινωνική Επιχειρηματικότητα στα Responsible Business Awards 2015, για το project: Οι «αλατισμένες» τσάντες στηρίζουν τους Έλληνες ιστιοπλόους στο δρόμο προς το Ρίο».

Η ομάδα της Salty Bag, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας, υλοποίησε τη σειρά Road to Rio (R2R) που αποτελεί μία παγκόσμια πρωτοτυπία καθώς χρησιμοποιεί πανιά που αχρηστεύονται κατά την Ολυμπιακή προετοιμασία Εθνικών ομάδων ιστιοπλοΐας μετατρέποντας τα σε τσάντες.

Tα έσοδα από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων τσαντών επιστρέφουν στις ίδιες τις ομάδες, με στόχο να χρηματοδοτηθεί η προετοιμασία τους για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο το 2016. Η Salty Bag πιο συγκεκριμένα, καλύπτει μέρος των εξόδων της προετοιμασίας τριών ελληνικών ομάδων/συμμετεχόντων: της Σοφίας Μπεκατώρου & του Κώστα Τριγκώνη (Nacra 17), του Γιάννη Μιτάκη (Finn) και των Παύλου Καγιαλή & Παναγιώτη Μάντη (470).

Με έδρα την Κέρκυρα, η καινοτόμος  upcycling εταιρεία έκανε πράξη μια πρωτοποριακή ιδέα: αυτή της αξιοποίησης πανιών, που έχουν μετρήσει χιλιάδες ναυτικά μίλια στις Ελληνικές και στις Διεθνείς θάλασσες, αχρηστευμένων υλικών καθώς και της τέχνης των τοπικών βιοτεχνιών του νησιού, για την παραγωγή εξαιρετικής αισθητικής, υψηλής ποιότητας και ανθεκτικότητας ,τσαντών και ειδών ταξιδιού. 

Κάθε Salty Bag είναι φτιαγμένη στο χέρι και φέρει το όνομα ενός ξεχωριστού μέρους της ναυτικής Ελλάδας. Έχει τη δική της μοναδική ιστορία όσον αφορά την πρώτη ύλη της, το πανί από το οποίο κατασκευάστηκε, η οποία εξιστορείται  αναλυτικά στο ειδικό βιβλίο που τη συνοδεύει.

Άξια αναφοράς είναι, επίσης  και η φιλοσοφία της εταιρείας που είναι άμεσα συνυφασμένη με το περιβάλλον αφού μόνο φέτος ανακυκλώθηκαν 10-12.000 τ.μ. από τα 350,000 τμ πανιών που πετιούνται καθε 3 χρονια στην Ελλάδα, περίπου.

Στον 3ο πλέον χρόνο λειτουργίας της, η Salty Bag κατόρθωσε να επιτύχει σημαντική ανάπτυξη, έχοντας αυξήσει τα σημεία πώλησής της ανα την Ελλάδα σε 25  και αναπτύσσοντας συνεργασία  με τα πολυκαταστήματα Attica ενώ παράλληλα οι εξαγωγές της αυξήθηκαν κατά 300% με την επέκτασή της σε χώρες όπως Αγγλία, ΗΠΑ, Νορβηγία και Ελβετία.

Με αφορμή τη σημαντική βράβευση η Χρύσα Χαλικιοπούλου, design director, εκ των συνιδρυτών της Salty Bag, παραλαμβάνοντας το βραβείο, υπογράμμισε: «Νιώθουμε περήφανοι που με τη σειρά R2R κατορθώσαμε να αναδείξουμε τις προσπάθειες των Ελλήνων πρωταθλητών αλλα και να μεταδώσουμε την αξία του upcycling, σημείο αναφοράς της επιχειρηματικής δράσης της Salty Bag συνολικότερα.Σε αυτό το πλαίσιο, στα μελλοντικά μας σχέδια περιλαμβάνεται η ανάδειξη νέων συνεργειών επιχειρηματικότητας και πολιτιστικής/ αθλητικής δράσης »

Τα Responsible Business Awards αξιολογούν και βραβεύουν  τα έργα, τις ιδέες και τις συνεργασίες που ξεχώρισαν για τη δέσμευση των Υπεύθυνων Επιχειρήσεων και Φορέων της χώρας μας στις αρχές της αειφορίας, της εταιρικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης & κοινωνικής ανάπτυξης.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη