Holiday Inn: Εμπειρία διακοπών σημαίνει και σουβενίρ- ποιές εθνικότητες αγοράζουν αναμνηστικά δώρα

08-08-15 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Τα σουβενίρ είναι ένα σημαντικό τμήμα της εμπειρίας διακοπών που ανέρχεται σε πολλά εκατ. δολάρια, καθώς σύμφωνα με έρευνα των Holiday Inn, το 70% των ταξιδιωτών από την Αυστραλία, την Ασία και τη Ν. Αφρική τα αξιολογεί ως σημαντικά και μόνο το 20% επιστρέφει στο σπίτι με… άδεια χέρια.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες απέδωσαν το γεγονός αυτό στην επιθυμία των ανθρώπων να πάρουν μαζί τους ένα κομμάτι των διακοπών, ενώ ο ένας στους 10 είπε ότι αγοράζει σουβενίρ από χόμπι. Επίσης, οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες τείνουν να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην αγορά σουβενίρ σε σχέση με τους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας.

Τα αποτελέσματα προέρχονται από την πρώτη έκδοση της Holiday Inn Souvenir Study με τίτλο «Η Επανάσταση των Σουβενίρ», η οποία διερευνά την ανάπτυξη των σουβενίρ με το πέρασμα των χρόνων. Περισσότεροι από 900 ταξιδιώτες από την Αυστραλασία, την Ινδία, την Ιαπωνία, τη Μέση Ανατολή, τη ΝΑ Ασία και τη Ν. Αφρική έλαβαν μέρος με στόχο να καταγραφούν οι τελευταίες τάσεις στη συμπεριφορά αγορών σουβενίρ. 

Όπως αποκαλύφθηκε, η αγορά σουβενίρ για τα μέλη της οικογένειας παραμένει η απόλυτη προτεραιότητα, με τη μέση δαπάνη να ανέρχεται σε 30 δολάρια ανά τεμάχιο, με τους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τη Ν. Ασία και τη Μέση Ανατολή να έχουν προτεραιότητα τους συντρόφους τους. 

Η αγορά δώρων για τους συνεργάτες στη δουλειά βρίσκεται χαμηλότερα στη λίστα προτεραιοτήτων, εκτός από τους Ιάπωνες, οι οποίοι παραδοσιακά προσφέρουν σουβενίρ στους συναδέλφους τους. 

Η μέση δαπάνη, αν εξαιρεθούν τα σουβενίρ των συναδέλφων, ανέρχεται σε 13 δολάρια.

Οι Ιάπωνες ταξιδιώτες, σύμφωνα με την έρευνα, ήταν οι πιο δεκτικοί στις παρακλήσεις των οικείων τους πριν το ταξίδι για σουβενίρ. 

Παρατηρείται τάση ανάπτυξης των τοπικών και χειροποίητων προϊόντων, με τους μισούς από τους ταξιδιώτες να ψωνίζουν σουβενίρ σε τοπικές αγορές ή ειδικά καταστήματα. Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, λιγότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών αγοράζει σουβενίρ από τουριστικές περιοχές ή ατραξιόν. Τα λιγότερο ελκυστικά σουβενίρ εντοπίστηκε ότι ήταν τα νεωτερικά και τα εκπαιδευτικά καθώς και τα μικροείδη διακόσμησης.

Επίσης, το 34% των ινδών ταξιδιωτών δέχεται με ευχαρίστηση παρακλήσεις για σουβενίρ από φίλους και οικογένεια. Ένα από τα πιο δημοφιλή σουβενίρ για τους τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ινδία είναι ρέπλικες του Taj Mahal, το οποίο θεωρείται ως ένα από τα πιο όμορφα κτίρια που κατασκευάστηκαν ποτέ.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ