Η αγορά προϊόντων πολυτελείας της Κίνας αναμένεται να αυξηθεί σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό το 2024 μετά από μια συνολική ανάκαμψη πέρυσι, ενώ η κινεζική κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας αναμένεται να φτάσει το 35-40% της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης μέχρι το 2030, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η διεθνής εταιρεία συμβούλων Bain & Company.
Το 2023, η αγορά πολυτελών προϊόντων της Κίνας σημείωσε αύξηση 12% σε ετήσια βάση, ανακάμπτοντας από την πτώση λόγω της πανδημίας, με επικεφαλής όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της μόδας, του τρόπου ζωής (lifestyle) και των κοσμημάτων, σημειώνει η έκθεση.
Το 2023, η κινεζική κατανάλωση πολυτελείας εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 22-24% της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης, με την κατανάλωση στην ηπειρωτική Κίνα να αποτελεί περίπου το 16%. Σημαντικός παράγων συνεισφοράς είναι οι αγορές προϊόντων πολυτελείας που πραγματοποιούν οι Κινέζοι τουρίστες στο εξωτερικό.