Η Κίνα μπορεί να συνεισφέρει το 40% της παγκόσμιας κατανάλωσης πολυτελών προϊόντων έως το 2030

24-02-24 | ΚΟΣΜΟΣ

Η αγορά προϊόντων πολυτελείας της Κίνας αναμένεται να αυξηθεί σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό το 2024 μετά από μια συνολική ανάκαμψη πέρυσι, ενώ η κινεζική κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας αναμένεται να φτάσει το 35-40% της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης μέχρι το 2030, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η διεθνής εταιρεία συμβούλων Bain & Company.

Το 2023, η αγορά πολυτελών προϊόντων της Κίνας σημείωσε αύξηση 12% σε ετήσια βάση, ανακάμπτοντας από την πτώση λόγω της πανδημίας, με επικεφαλής όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων της μόδας, του τρόπου ζωής (lifestyle) και των κοσμημάτων, σημειώνει η έκθεση.

Το 2023, η κινεζική κατανάλωση πολυτελείας εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 22-24% της παγκόσμιας συνολικής κατανάλωσης, με την κατανάλωση στην ηπειρωτική Κίνα να αποτελεί περίπου το 16%. Σημαντικός παράγων συνεισφοράς είναι οι αγορές προϊόντων πολυτελείας που πραγματοποιούν οι Κινέζοι τουρίστες στο εξωτερικό.

διαβάστε ακόμα

Σε λειτουργία η πλατφόρμα JOBmatch για όσους αναζητούν εργασία σε Τουρισμό - Εστίαση
Παρίσι: Επιχείρηση-σκούπα με επίκεντρο τους αστέγους ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων
Τουρισμός | Νέες τακτικές συνδέσεις ζητούν οι τουριστικοί φορείς των Ιωαννίνων
WTTC | Ο τουρισμός της Πορτογαλίας ετοιμάζεται για ένα ιστορικό έτος
Η επαγγελματική εξουθένωση και η ψυχική υγεία απασχολούν τους εργαζόμενους και στην Ελλάδα
Sun d'Or: Νέες συνδέσεις με Κεφαλονιά και Σητεία από το Τελ Αβίβ
Προβολή της Ελλάδας σε Roadshow στη Γερμανία, που οργάνωσε ο FTI
Δύο προσφορές για ξενοδοχείο υψηλών προδιαγραφών στη Θέρμη Λέσβου
Δήμος Τήλου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ελληνοαυστριακή συνάντηση σε λαϊκούς χορούς στην Κρήτη