Σε μπελά οι influencers της Αυστραλίας που προωθούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες – "Θέλουμε να εξαλείψουμε το παραπλανητικό περιεχόμενο"

10-02-23 | ΚΟΣΜΟΣ

H Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Αυστραλίας έχει βάλει στο στόχαστρο του influencers που προωθούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες με παραπλανητικό τρόπο.

Η Επιτροπή αναφέρει ότι δέχθηκε 150 καταγγελίες καταναλωτών που αφορούν πάνω από 100 influencers οι οποίοι κατηγορούνται για παραπλανητικό μάρκετινγκ, καθώς δεν επισημαίνουν με κάποιο τρόπο ότι το περιεχόμενό τους είναι «πληρωμένο» από κάποιον πάροχο υπηρεσιών.

Πρόθεση της Επιτροπής είναι να να εξαλείψει τις παραπλανητικές αυτές επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το TikTok, το Snapchat, το YouTube, το Facebook και το Twitch.

Εκτός αυτού, ενδέχεται να επιβληθούν πρόστιμα και σε συγκεκριμένους διαφημιζόμενους και brand τα οποία εμπλέκονται στην παραπλάνηση των καταναλωτών.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια