Οι ανερχόμενες καταναλωτικές τάσεις στην αμερικανική αγορά τροφίμων και ποτών

07-11-21 | ΚΟΣΜΟΣ

Η εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογίας τροφίμων Synergy Flavors, παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς της με τίτλο «Inspiring Trends 2021-2022», η οποία αναδεικνύει τις επικρατούσες και ανερχόμενες καταναλωτικές τάσεις στην αμερικανική αγορά τροφίμων και ποτών και εστιάζει στα σημεία που πρέπει να δώσει έμφαση μια επιχείρηση κατά την κατάρτιση του σχεδίου μάρκετινγκ.

Για τη Synergy Flavors, οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις συναρτώνται με την πανδημία, η οποία ώθησε τους καταναλωτές παγκοσμίως να εστιάσουν στο άμεσο περιβάλλον τους, συνειδητοποιώντας τη σημασία της υγείας και της ευημερίας των ιδίων και της οικογένειάς τους.

Ειδικότερα, η Synergy Flavors διέκρινε τέσσερεις καταναλωτικές τάσεις, με τρείς επιμέρους διαστάσεις η καθεμία:

Α. Φυσικός ρυθμός: Ευεξία, ευημερία, φυσική προσέγγιση, προληπτική δράση
- Ανοσοποιητικό σύστημα, υγεία του γαστρεντερικού συστήματος, όραση, πρωτεΐνη
-Κόπωση, συγκέντρωση, ηρεμία, χαλάρωση
-Απλότητα, εσωτερική ομορφιά, ισορροπία
-Ανερχόμενες γεύσεις: π.χ. αμύγδαλο, μέλι, γκρέιπφρουτ, σαγκουίνι, βύνη

Β. Αναζήτηση της περιπέτειας: Ανασύνθεση, δημιουργία και εξερεύνηση νέων γευστικών εμπειριών στο σπίτι

- Υποκατάσταση των χαμένων εμπειριών λόγω των υφιστάμενων περιορισμών που οφείλονται στην πανδημία, διεθνής κουζίνα, πειραματισμός, ποικιλία, μίξεις και συνδυασμοί υλικών
-Προετοιμασία κοκτέιλ στο σπίτι, οικιακές ευκολίες και σετ
-Ποιοτικά ροφήματα και καφές
-Ανερχόμενες γεύσεις: π.χ. τρούφα, καυτερή πιπεριά, αγριοκέρασο

Γ. Προστασία του περιβάλλοντος: Χορτοφαγική και ευέλικτη διατροφή (“Flexitarianism”)

-Φυτική πρωτεΐνη, υποκατάστατα κρέατος, ιχθυηρά, προϊόντα χωρίς λακτόζη
-Τοπική παραγωγή, εποχιακά προϊόντα, λιγότερα απορρίμματα
- Φρούτα, λαχανικά, άνθη, μυρωδικά και μπαχαρικά
-Ανερχόμενες γεύσεις: π.χ. βύσσινο, θυμάρι, λεμονόχορτο, δενδρολίβανο, κράνα

Δ. Συνδέσεις: Νοσταλγική διάθεση που συνδέεται με τα συναισθήματα της αβεβαιότητας και ανασφάλειας και ανάγκη για μείωση του άγχους μέσω της κατανάλωσης αγαπημένου φαγητού.

-Νέες εκδοχές του παραδοσιακού φαγητού, γεύσεις που παραπέμπουν στην παιδική και νεαρή ηλικία
-Απόδραση, ταξίδια, αναφορές σε γνώριμα στο κοινό στοιχεία από προηγούμενες δεκαετίες, αναφορές σε μυθικά πλάσματα από δημοφιλή βιβλία και ταινίες, εξωτικές νότες
-Κλασικές συνταγές και τροφές που αποθηκεύονται εύκολα
-Ανερχόμενες γεύσεις: π.χ. γάλα εβαπορέ, κρέμα αραβοσίτου, βούτυρο, βανίλια, ανθός κερασιάς, ανανάς, καρύδα

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο