Οι βασικότερες αλλαγές στις συνήθειες των Αμερικανών ως προς τον κλάδο της εστίασης

05-04-21 | ΚΟΣΜΟΣ

Ο ομοσπονδιακός φορέας των εστιατόρων των ΗΠΑ διεξήγαγε παναμερικανική έρευνα για την επίδραση της πανδημίας στις καταναλωτικές συνήθειες των Αμερικανών ως προς τον κλάδο της εστίασης.

 Το βασικό αντικείμενο της έρευνας ήταν οι διακυμάνσεις του βαθμού επισκεψιμότητας των εστιατορίων σε βάθος 54 εβδομάδων και σε διαίρεση 6 βασικών περιόδων:

Λίγο πριν την πανδημία (24/2/20 - 15/3/20)

Lockdown (16/3/20 - 24/5/20)

Αρχική επαναλειτουργία (25/5/20 – 14/6/20)

Καλοκαίρι/Φθινόπωρο (15/6/20 – 29/11/20)

Χειμερινοί περιορισμοί (30/11/20 - 31/1/21)

Πρώτες μέρες άνοιξης (1/2/21 - 14/3/21)

Από τα πορίσματα της έρευνας προέκυψαν μεταξύ άλλων τα δύο παρακάτω συμπεράσματα:

-Πριν την πανδημία, το 59% των  καταναλωτών επισκεπτόταν ένα εστιατόριο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Το ποσοστό αυτό έπεσε στο 10% κατά τη διάρκεια του lockdown, επανήλθε σε ένα 35% κατά την καλοκαιρινή περίοδο και εμφανίζει ξανά ανοδικές τάσεις μετά από μια μικρή πτώση κατά τον τελευταίο χειμώνα, έχοντας φτάσει πλέον το 37%.

-Προ της πανδημίας, ένα 58% των καταναλωτών αγόραζε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα φαγητό από εστιατόριο με παράδοση κατ’ οίκον ή με παραλαβή σε χώρο του εστιατορίου. Μεταξύ των δημογραφικών ομάδων, η εν λόγω επιλογή ήταν κυρίαρχη στους Millennials (72%) και στους Gen Z (66%). Τα περιοριστικά μέτρα κατέστησαν τις εν λόγω επιλογές πιο δημοφιλείς και μεταξύ των λοιπών δημογραφικών ομάδων, με το 51% από τους λεγόμενους Baby boomers να καταφεύγουν σε αυτή την επιλογή έναντι 44% προ της πανδημίας και με το 66% των Gen Xers σε σύγκριση με το 58% προ της πανδημίας.

 

 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;
Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη
Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών