Στα 861 δισ. δολ. οι δαπάνες των Αμερικανών μέσω διαδικτύου στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ

08-03-21 | ΚΟΣΜΟΣ

Οι δαπάνες των Αμερικανών μέσω διαδικτύου στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ το 2020  έφθασαν σε 861,12 δισ. ευρώ, που σημαίνει ετήσια αύξηση 44% σε σχέση με το 2019 (598 δισ. δολ.) σύμφωνα με στοιχεία της Digital Commerce 360.

Επίσης, κατά το 2021 η κατανάλωση μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ (e-commerce, εξαιρουμένων δαπανών για εστίαση, οχήματα και καύσιμα) ανήλθε σε 21,3% της ετήσιας συνολικής κατανάλωσης στην λιανική αγορά, ιστορικά καλύτερη επίδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως ποσοστό/μερίδιο στις λιανικές πωλήσεις ΗΠΑ. Σημειώνεται ότι η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων λόγω της επιτάχυνσης που επέφερε η πανδημία στο e-commerce κατά το 2020 αντιστοιχεί σε επιπλέον  174,87 δισ. δολ., ενώ οι προαναφερθείσες συνολικές ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ( 861,12 δισ.) δεν αναμενόταν να επιτευχθούν έως το 2022.

Οι συνολικές λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ εμφάνισαν κατά το 2020 ετήσια αύξηση 6,9%, σε συνολική αξία  4,04 τρισ. δολ. (από  3,78 τρισ. δολ. το 2019), υψηλότερη αύξηση από το 2019. Λαμβανομένης υπόψη της μείωσης των λιανικών πωλήσεων μέσω όλων των άλλων καναλιών λιανικής διάθεσης (φυσικά καταστήματα κλπ.), η σημαντική αυτή αύξηση συνολικών λιανικών πωλήσεων αναδεικνύει το γεγονός ότι στη διάρκεια του 2020 η συνολική αύξηση κερδών οφείλεται εξ' ολοκλήρου (100%) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (διαχρονικά καλύτερη σχετική επίδοση, από προηγούμενο τάξης 63,8% το 2008).

Σημειώνεται, κατά το 2020 κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει, με μεγάλη διαφορά, η Amazon (1η στην έκθεση “2020 Digital Commerce 360 Top 1000”), στην οποία αντιστοιχεί περίπου 1/3 (ή 31,4%) των συνολικών ετήσιων πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Ειδικότερα, η Amazon είχε το 2020 αύξηση εσόδων τάξης 38,6% (αξίας 296

δισ.δολ. ), ενώ όμως το μερίδιό της στην αγορά μειώθηκε σε 31,4% το 2020, από 43,8% το 2019, καθώς άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες αύξησαν τα αντίστοιχά μερίδιά τους. Ειδικότερα, οι κορυφαίοι 100 πωλητές λιανικής (πλην Amazon) είχαν κατά το 2020 σημαντικό ενιαίο μερίδιο 74,1% του συνόλου ηλεκτρονικού εμπορίου, από 49,4% το 2019. Σύμφωνα με κατάταξη της Digital Commerce 360 των κορυφαίων 1000 μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου στη Βόρεια Αμερική, τις δέκα πρώτες θέσεις κατά το 2020 καταλαμβάνουν οι εταιρείες Amazon, Walmart, Apple, Dell, Best Buy, Home Depot, Target, Wayfair, Kroger, Staples.

 

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους