Ισπανία: O ξενοδοχειακός κλάδος στην εντατική… Λύσεις ανάγκης για επιβίωση

23-11-20 | ΚΟΣΜΟΣ

Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ισπανία ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αναστολή εργασίας για ένα μέρος του εργατικού δυναμικού του έως την επόμενη άνοιξη, οπότε θεωρεί ότι θα έχει υποχωρήσει η κρίση του κορωνοϊού και θα έχει αυξηθεί η τουριστική και συνεπώς η ξενοδοχειακή ζήτηση.

Για να συμβεί αυτό, τα υψηλά ποσοστά μετάδοσης στην Ισπανία αλλά και σε άλλες χώρες, οι οποίες αποτελούν πηγή τουριστών για τη χώρα, πρέπει να μειωθούν σημαντικά και ταυτόχρονα πρέπει να τηρηθεί η προθεσμία που έθεσε η Pfizer για την έναρξη της διαδικασίας μαζικού εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2021 .

Έως τότε, οι εταιρίες, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, εργάζονται σκληρά για να επανατοποθετηθούν στην αγορά και να είναι σε θέση να αντέξουν το σενάριο επιβολής του βασικού εισοδήματος, ώστε να διατηρήσουν ενεργό ένα μέρος των εργαζομένων. Η συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις με το λεγόμενο «coworking», η ενοικίαση δωματίου, οι υπαίθριες εταιρικές εκδηλώσεις, οι κινηματογραφικές και τηλεοπτικές λήψεις και οι μεγάλες εκπτώσεις είναι μερικές από τις ενέργειες που εξετάζουν για να ξεπεράσουν την κρίση.

Η ισπανική αλυσίδα Gallery Hoteles διαθέτει τρεις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις στη Βαρκελώνη, στη Μάλαγα και την Πάλμα ντε Μαγιόρκα και ήταν από τις πρώτες επιχειρήσεις που επέλεξε να χρησιμοποιήσει την πρακτική ενοικίασης δωματίου σε εταιρίες, ανά μήνα. Ξεκίνησε αυτό το πείραμα στη Βαρκελώνη, όπου έχει ήδη λάβει περισσότερα από 19 αιτήματα, και τώρα άρχισε να το εκμεταλλεύεται στη Μάλαγα, όπου το ξενοδοχείο παραμένει ανοιχτό από τις 6 Ιουλίου.

Επίσης, προσφέρει τη δυνατότητα ενοικίασης συνεργατικών χώρων, με κόστος 5 ευρώ την ώρα, ή την ενοικίαση εξωτερικών χώρων για τη διεξαγωγή εταιρικών εκδηλώσεων. Και άλλες επιχειρήσεις, ακολουθώντας το προαναφερόμενο παράδειγμα, προσφέρουν τα δωμάτιά τους για προσωρινή διαμονή, όπως το ξενοδοχείο πέντε αστέρων Can Bordoy στη Μαγιόρκα, το οποίο προσαρμόστηκε στις ανάγκες των ελεύθερων επαγγελματιών και άλλων ομάδων, αλλά και η ισπανική αλυσίδα Melía, η οποία προσφέρει δωμάτια των ξενοδοχείων της και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, από τις 8π.μ. έως τις 8μ.μ., σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες με την τιμή να κυμαίνεται μεταξύ 49 και 109 ευρώ.

Η ισπανική αλυσίδα Hotusa ήταν η πρώτη, η οποία προσπάθησε να ενεργοποιήσει εκ νέου τη ζήτηση από εγχώριους πελάτες, προχωρώντας σε μία προσφορά, η οποία περιλαμβάνει ένα δείπνο στο εστιατόριο Aire del Mar, που βρίσκεται στο πολυτελές ξενοδοχείο Eurostars Grand Marina στη Βαρκελώνη, και ένα δίκλινο δωμάτιο, με πρωινό, έναντι 120 ευρώ, μία δελεαστική τιμή, πολύ χαμηλότερη από τις συνήθεις τιμές με σκοπό να προσελκύσει νέους πελάτες. Η προσφορά λειτούργησε πολύ καλά και εφαρμόστηκε και στο ξενοδοχείο της αλυσίδας στη Μαδρίτη, ενώ πολλές ακόμη ξενοδοχειακές αλυσίδες εφάρμοσαν με επιτυχία παρόμοιες προσφορές στα ξενοδοχεία τους.

Μια άλλη αλυσίδα που έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα είναι η Yurbban Hotels, η οποία κατέχει δύο ακίνητα στο κέντρο της Βαρκελώνης με συνολικά 116 δωμάτια. Δεδομένου ότι η πρωτεύουσα της Καταλονίας είναι ένας από τους προορισμούς που πλήττονται περισσότερο στην Ισπανία από την εξάλειψη του ξένου τουρισμού, η αλυσίδα επέλεξε να προσφέρει τις εγκαταστάσεις της για τη μαγνητοσκόπηση τηλεοπτικών σειρών, ταινιών και διαφημίσεων.

H πρακτική του «coworking», με την οποία δύο ή περισσότερες εταιρίες στεγάζονται κάτω από τον ίδιο χώρο, είναι η πιο διαδεδομένη επιλογή μεταξύ όλων των εταιριών, οι οποίες ερωτήθηκαν από την ισπανική εφημερίδα CincoDías. Η Γαλλική Accor έχει ήδη δημιουργήσει συνεργατικές θέσεις στα ξενοδοχεία της στη γειτονική χώρα και προετοιμάζει την εγκαθίδρυση της ίδιας πρακτικής και στην Ισπανία μέσω της συμμαχίας της με τη συνεργατική εταιρία Wojo.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων