Οικογένεια Βρετανών που είχε κάνει κράτηση διακοπών στην Ελλάδα με πτήση της EasyJet, δεν μπόρεσε να ταξιδέψει από το αεροδρόμιο Γκάτουικ του Λονδίνου στη χώρα μας το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η Michelle μαζί με τα δύο παιδιά της είχε συμπληρώσει τη νέα φόρμα εντοπισμού επιβατών που ζητεί η ελληνική κυβέρνηση να είναι συμπληρωμένη από όλους τους ταξιδιώτες τουλάχιστον 24 ώρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι στην Ελλάδα.
Όμως, ο κωδικός QR δεν κάλυπτε και τα τρία μέλη της οικογένειας.
Οι ταξιδιώτες που συμπληρώνουν τη φόρμα λαμβάνουν έναν κωδικό QR, τον οποίο πρέπει να εκτυπώσουν ή να τον έχουν αποθηκεύσει στο κινητό τους τηλέφωνο.
Η οικογένεια αυτή δεν είναι η μοναδική που λίγο πριν την επιβίβαση στο αεροσκάφος δεν καταφέρνει να ταξιδέψει στη χώρα μας, καθώς όπως μεταδίδει το BBC και σε άλλες οικογένειες δεν επιτράπηκε η επίβαση στην πτήση τους προς Κεφαλονιά με την EasyJet.
Η TUI παραδέχεται οτι μικρός αριθμός επιβατών δε μπορεί να ταξιδέψει στην Ελλάδα την τελευταία στιγμή και η Ελληνική Πρεσβεία στο Λονδίνο ανέφερε οτι έχει δεθχεί πολλά τέτοια περιστατικά.
Η κ. Michelle δήλωσε στο BBC ότι ενώ είναι δικηγόρος και είναι εξοικειωμένη με τη συμπλήρωση στοιχείων της σε φόρμες, έκρινε δύσκολη την κατανόηση της φόρμας που ζητεί η ελληνική κυβέρνηση.
Η ιστοσελίδα δεν είναι ξεκάθαρη, δήλωσε, ενώ άλλο ζευγάρι που δεν κατάφερε να επιβιβαστεί στην πτήση δεν είχε πληροφόρηση για τη φόρμα.
Η οικογένεια κατάφερε να φτάσει στη Χαλκιδική, όμως αρκετά αργότερα από τον προγραμματισμό της και με επιβάρυνση 700 λιρών, λόγω αλλαγής πτήσεων από τη Μαγιόρκα, που ήταν η πρώτη επιλογή προορισμού, στην Ελλάδα.