HΠΑ-Έρευνα: H μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα έχει μόνιμα χαρακτηριστικά

01-07-20 | ΚΟΣΜΟΣ

Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες αναδιαμορφώνουν ραγδαία το τοπίο στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ και οδηγούν σε αναπροσαρμογή της τακτικής των εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου.

Αυτό ανέδειξε έρευνα της KPMG, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στις ΗΠΑ, στην οποία αποτυπώνεται η ανάγκη για τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε καινοτόμες λύσεις, προκειμένου να επιβιώσουν.

Ορισμένα από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:

-Το 49% των καταναλωτών απάντησε ότι δεν πρόκειται να επανέλθεί στα προ κορωνοϊού επίπεδα δραστηριότητας αν δεν βρεθεί εμβόλιο.

-Το 47% της δημογραφικής ομάδας των millennials διαπίστωσε πτώση του εισοδήματός του.

-Οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν πλήρη ανάκαμψη εντός των επόμενων δύο ετών. Παρ’ όλα αυτά, ικανός αριθμός ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι αδύνατη η ανάκαμψη στα προ κορωνοϊού επίπεδα.

-Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα έχει μόνιμα χαρακτηριστικά.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο