Ισπανικός τουρισμός: 38,1 εκατ. ευρώ για διαφήμιση και προώθηση παγκοσμίως

22-06-20 | ΚΟΣΜΟΣ

Η Ισπανία, σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της κυβέρνησης, θα διαθέσει 38,1 εκατ. ευρώ στη διαφήμιση για την προώθηση του ισπανικού τουρισμού παγκοσμίως.

Το μεγαλύτερο ποσό, 33,3 εκατ. ευρώ δίνεται στον οργανισμό Turespaña που εποπτεύεται από το Ισπανικό Υπουργείο Βιομηχανίας, Εμπορίου και Τουρισμού.  Το πλάνο αφορά την περίοδο πενταετίας 2020-2024. Τα υπόλοιπα 4,8 εκατ. ευρώ αφορούν τη βελτίωση των διαδικτυακών εργαλείων καθώς και άλλων μέσων προώθησης, όπως εκθέσεις, ενημερώσεις κ.α. καθώς και τη δημιουργία του νέου ιστότοπου για την παροχή πληροφοριών στους τουρίστες.

Επίσης, η Ισπανία αποφάσισε την ανάπτυξη ενός μοντέλου, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, για τη συνεχή ενημέρωση, σε πραγματικό χρόνο, των τουριστικών προτιμήσεων για την σχεδίαση των κατάλληλων μελλοντικών προγραμμάτων. Η δράση αυτή θα χρηματοδοτηθεί με 3,1 εκ. ευρώ τα οποία θα διατεθούν στους οργανισμούς προώθησης τουρισμού Turespaña και τεχνολογικής ανάπτυξης τουρισμού Segittur. Στόχος είναι να συλλέγονται τα κατάλληλα δεδομένα, προκειμένου να παρακολουθείται η τάση, σε πρώτο στάδιο εντός της Ισπανίας και σε δεύτερο στάδιο σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο