Αυξάνονται οι ηλεκτρονικές παραγγελίες στο Ηνωμένο Βασίλειο

29-05-20 | ΚΟΣΜΟΣ

Στην τρέχουσα περίοδο της υγειονομικής κρίσης, το μέλλον των παραδοσιακών καταστημάτων φαίνεται αβέβαιο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αν και η φθίνουσα πορεία των μεγάλων καταστημάτων έχει προβλεφθεί, τα μεγάλα καταστήματα πωλήσεων με φυσική παρουσία του καταναλωτή συνέχιζαν να αποτελούν μεγάλη δύναμη. Η τελευταία όμως φαίνεται ότι θα αρχίσει να φθίνει λόγω της μεγάλης ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει φέρει η πανδημία.

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία της Χώρας, στοιχεία εξέλιξης λιανικών πωλήσεων έχουν ως εξής:

- Ο όγκος των λιανικών πωλήσεων τον Απρίλιο του 2020 μειώθηκε κατά 18,1%, μετά την μηνιαία πτώση του 5,2% τον Μάρτιο του 2020.

- Όλοι οι τομείς σημείωσαν μηνιαία μείωση των πωλήσεων σε όγκο, εκτός από την αύξηση των λιανικών πωλήσεων των τύπων πωλήσεων εκτός καταστήματος που αυξήθηκαν κατά 18% και τη συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων αλκοολούχων κατά 2,3%.

- Ο όγκος των πωλήσεων ενδυμάτων τον Απρίλιο του 2020 μειώθηκε κατά 50,2% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020, ο οποίος είχε ήδη μειωθεί κατά 34,9% τον προηγούμενο μήνα. Οι εταιρείες που επέλεξαν να τηρήσουν παραδοσιακά μοντέλα όπως η Primark (Ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ, είδη σπιτιού, καταναλωτικά είδη), η οποία επικεντρώνεται αποκλειστικά στις φυσικές πωλήσεις, υπέστησαν σημαντικές απώλειες. Για αυτόν τον λόγο, το μέλλον αυτού του τύπου πωλήσεων φαίνεται αβέβαιο.

- Τον μήνα Απρίλιο του 2020 το ποσοστό των αγορών που δαπανήθηκε στο διαδίκτυο αυξήθηκε και έφθασε το 30,7%, επίπεδο ρεκόρ, σε σύγκριση με το 19,1% που καταγράφηκε τον Απρίλιο του 2019.

- Όλοι οι τύποι καταστημάτων, μη υπολογιζομένων των τύπων πωλήσεων εκτός καταστήματος, έφθασαν σε ποσοστά ρεκόρ των διαδικτυακών τους πωλήσεων τον Απρίλιο του 2020, ενώ ορισμένα από τα καταστήματα αυτά άλλαξαν κατεύθυνση και επιδόθηκαν μόνο σε διαδικτυακές συναλλαγές.

- Ο ρυθμός αύξησης του όγκου των λιανικών πωλήσεων το τελευταίο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσυνό μειώθηκε κατά 8,6%, με πτώση σε όλους τους τομείς εκτός από τη λιανική πώληση τροφίμων και ποτών και των τύπων καταστημάτων πωλήσεων εκτός καταστήματος (διαδικτυακών πωλήσεων).

Πελάτες άνω των 40 ετών, ιστορικά περισσότερο απρόθυμοι να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο, υιοθετούν αυτή τη μέθοδο τώρα πλέον με ρυθμό 15% υψηλότερο από ότι το 2019. Επιπλέον, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές λαμβάνουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο (δύναμη της τεχνολογίας), πράγμα το οποίο τους επιτρέπει να αντιδρούν στις αλλαγές των τάσεων με πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο, καθιστώντας τους ικανότερους στην προσέλκυση πελατών. Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε πολύ υψηλό επίπεδο υιοθέτησης μεταξύ των νεοτέρων ηλικιών, αυτοί οι καταναλωτές άνω των 40 ετών εξακολουθούσαν να διατηρούν χαμηλότερα επίπεδα. Ωστόσο, οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω της υγειονομικής κρίσης, τους οδήγησε να εγκαταλείψουν την αποστροφή τους. Έτσι, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι ηλικιωμένοι καταναλωτές υιοθετούν το ηλεκτρονικό εμπόριο με ρυθμό 15% υψηλότερο από ό, τι την ίδια περίοδο του 2019.

Η μέση ηλικία των καταναλωτών στη Βρετανία είναι σήμερα 40 έτη και αυτό το δημογραφικό τμήμα είναι το τμήμα με τα υψηλότερα επίπεδα εισοδήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μέση δαπάνη 910 ευρώ την εβδομάδα το 2019, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις δαπάνες των καταναλωτών των Millennials (γεννηθέντες μεταξύ 1981 και 1996) και των Generation Z (γεννηθέντες μεταξύ 1996 και 2012). Σίγουρα αυτή η αλλαγή θα οδηγήσει στο να αποκτήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο υψηλότερα κέρδη.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων