Tο 41% της μεγέθυνσης του λιανικού εμπορίου στη Γαλλία το 2019 οφείλεται στην κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen.
Ειδικότερα, τις Κυριακές πραγματοποιείται το 4,5% των συνολικών πωλήσεων, καταγράφοντας αύξηση 8,6% από την αρχή του έτους, δίχως παράλληλα να παρατηρείται μεταφορά κύκλου εργασιών από τη μία ημέρα στην άλλη. Από το σύνολο των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν τις Κυριακές μόλις το 1,6% με 6,9% αφορούσαν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
Σχετικά με τις υπεραγορές και τα σούπερ μάρκετ, το 10% του κύκλου εργασιών τους πραγματοποιείται στο τέλος της εβδομάδας και για κάποιες αλυσίδες η Κυριακή έχει καταστεί η πρώτη ή η δεύτερη πιο κερδοφόρος ημέρα μετά το Σάββατο. Για το 2019 τις Κυριακές έλαβε χώρα το 2,7% των πωλήσεων, ποσοστό αυξημένο κατά 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επίσης, το 78% των σούπερ μάρκετ και υπεραγορών άνοιξαν τις Κυριακές αυτό το καλοκαίρι.
Οι καταναλωτές που επιλέγουν τις Κυριακές για τις αγορές τους δεν πραγματοποιούν απαραιτήτως τα ψώνια της εβδομάδας, ενώ πάνω από τους μισούς είναι νέοι, κάτω των 50 ετών και οικονομικά ευκατάστατοι. Τέλος, οι κάτοικοι των μεγάλων αστικών κέντρων είναι εκείνοι που επιθυμούν περισσότερο την κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων.