Η Booking.com εξακολουθεί να παραπλανά τους καταναλωτές στην τακτική κρατήσεων σε ξενοδοχεία, σύμφωνα με το ταξιδιωτικό τμήμα της οργάνωσης των Βρετανών καταναλωτών Which?.
Αν και οι ρυθμιστικές αρχές επέβαλλαν σχετικούς κανόνες, η Which? αναφέρει ότι βρήκε αποδεικτικά στοιχεία ότι ο online γίγαντας των ξενοδοχειακών κρατήσεων εξακολουθούσε να παραβιάζει αυτούς τους κανόνες.
Η Which? πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες έρευνα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων για να διαπιστώσει εάν εφαρμόζουν τις αλλαγές της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι 5, η Expedia, η Agoda, η Hotels.com, η ebookers και η Trivago, συμμορφώθηκαν με αυτές.
Η Booking.com, όμως, συνεχίζει να παρέχει στους πελάτες παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα κλινών στα ξενοδοχεία. Η Which? αναφέρει ένα ενδεικτικό παράδειγμα:
Στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Park Plaza Westminster Bridge η πλατφόρμα έδινε ως διαθέσιμο μόνο ένα superior δίκλινο δωμάτιο (με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία) αξίας £ 232.
Αλλά κάνοντας κλικ στη σελίδα κρατήσεων, η Which? βρήκε άλλα 10 superior δίκλινα (με εσωτερική θέα) διαθέσιμα με φτηνότερη τιμή (£ 226). Συνολικά, 34 κενά δωμάτια ήταν ακόμα διαθέσιμα στο ίδιο ξενοδοχείο την ίδια νύχτα.
Η Which? ζήτησε από τη Booking.com να παράσχει εγγυήσεις ότι θα σταματήσει αυτήν την παραπλανητική πληροφόρηση στους καταναλωτές. Διαφορετικά, οι ρυθμιστικές αρχές θα πρέπει να προχωρήσουν σε δραστικές κυρώσεις για να συνετισθεί.
Εκπρόσωπος της Booking.com απάντησε ότι η πλατφόρμα εργάστηκε σκληρά για να εφαρμόσει τις δεσμεύσεις που συμφωνήθηκαν με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και ότι συνεχίζει τις δράσεις της για να μην υπάρχουν σχετικά προβλήματα. Μάλιστα, τόνισε ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκλεισε την έρευνά της για την Booking.com χωρίς να διαπιστώσει οποιαδήποτε παράβαση.