To Άμστερνταμ, το οποίο αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα από τις επιπτώσεις του υπερ-τουρισμού, αποφάσισε να προχωρήσει στην τουριστική προώθηση της ανταγωνιστικής του πόλης, της Χάγης, «στέλνοντας» τουρίστες σε αυτήν.
Η Χάγη διαθέτει μια εικόνα ποιοτικότερου τουρισμού καθώς είναι η βάση των διεθνών δικαστηρίων, της Ολλανδικής κυβέρνησης και της βασιλικής οικογένειας, σε αντίθεση με το Άμστερνταμ που έχει τη φήμη ενός ηδονιστικού προορισμού για διασκέδαση.
Στο πλαίσιο μιας πενταετούς συμφωνίας, η Χάγη αναλαμβάνει τη τον βασικό χώρο μάρκετινγκ του Άμστερνταμ στον Centraal Station για τρεις εβδομάδες, επιδιώκοντας να προσελκύσει τουρίστες με 50 δωρεάν εισιτήρια τρένου και με δωρεάν ξεναγήσεις.
Πρόκειται για την πιο «τραβηγμένη» προσπάθεια να μεταφερθούν οι 17,2 εκατ. τουρίστες του Άμστερνταμ σε άλλο προορισμό. Το Άμστερνταμ, εξαιτίας του υπερ-τουρισμού, αντιμετωπίζει προβλήματα στέγασης και κακής συμπεριφοράς των τουριστών που διασκεδάζουν και επιδιώκει να αξιολογήσει εκ νέου την περιοχή Ντε Βάλλεν (red light district).
Ήδη προωθεί κοντινές περιοχές όπως το Κάστρο του Άμστερνταμ, ή αλλιώς Muiderslot, 15 χλμ. μακριά, την Παραλία του Άμστερτνταμ, την Zandvoort-aan-Zee, στις βόρειες ακτές κτλ.
Το Άμστερνταμ έχει 13 φορές περισσότερους επισκέπτες με διανυκτέρευση από τη Χάγη, η οποία προσφέρει ενδιαφέροντα για πολιτιστικό τουρισμό και οικογένειες, καθώς είναι μια παραθαλάσσια πόλη, με βασιλική ιστορία και ένας τόπος γνώσης και ειρήνης, όπως αναφέρει ο επικεφαλής οικονομικών του συμβουλίου της Χάγης, Richard de Mos.
Το κοντινό Χάρλεμ ωστόσο δεν προτίθεται να «απορροφήσει» τουρίστες από το Άμστερνταμ καθώς επιδιώκει να αποτρέψει την είσοδο επισκεπτών που προκαλούν προβλήματα στο σύνολο του τουρισμού εστιάζοντας σε «ποιοτικούς επισκέπτες».