H προσέλκυση Ινδών τουριστών στόχος της Ισπανίας

08-09-19 | ΚΟΣΜΟΣ

Η Ισπανία στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση του τουρισμού από την Ινδία, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων Ινδών φοιτητών στα πανεπιστήμιά της.

Αυτό ήταν ένα από τα συμπεράσματα ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Παλάτι Σαντόνια του Επιμελητηρίου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Υπηρεσιών της Μαδρίτης με αντικείμενο τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς της Ινδίας.

Όπως αναφέρθηκε, ο τουρισμός από την Ινδία στην Ισπανία δεν είναι πολύ ανεπτυγμένος, ενώ τελευταία πρακτική αποτελεί η αξιοποίηση των Ινδών σπουδαστών στην Ισπανία για τη σύνδεση της χώρας με την εκεί αγορά, καθώς πολλοί από τους Ινδούς οι οποίοι σπουδάζουν στο εξωτερικό, είτε επιστρέφουν στην χώρα τους, είτε διατηρούν επιχειρηματικές επαφές με την Ινδία. Επομένως, η Ισπανία μπορεί να επωφεληθεί από τη συνεχή εκπαίδευση Ινδών στα εδάφη της, μειώνοντας τα εμπόδια μεταξύ των δύο χωρών τόσο της γλώσσας όσο και των απαραίτητων επαφών στην εκεί αγορά. Παράλληλα, ο τομέας τηλεπικοινωνιών της Ινδίας, αποτελεί και αυτός με τη σειρά του ευκαιρία για τις αντίστοιχες επιχειρήσεις της Ισπανίας, καθώς η χρήση διαδικτύου αλλά και τηλεφώνου, αυξάνεται με ταχύτατο ρυθμό στη χώρα. 

Η Ινδία είναι η δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου, μετά την Κίνα, με μέσο όρο ηλικίας μικρότερο των 30 ετών. Αυτό δημιουργεί μεγάλο εργατικό δυναμικό, υψηλό ποσοστό του οποίου είναι μορφωμένο. Επιπλέον, η μεσαία τάξη στην Ινδία συνεχώς αυξάνεται και αναμένεται να είναι αρκετά ισχυρή τα επόμενα είκοσι έτη. Πλέον, η τάξη αυτή έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, ενώ δαπανά το εισόδημά της σε προϊόντα που παλαιότερα οι Ινδοί δεν αγόραζαν.

Τέλος, κάτι το οποίο θα ενδιέφερε και τη χώρα μας, αναφέρθηκε από εκπρόσωπο του Ισπανο-Ινδικού εμπορικού επιμελητηρίου, ο οποίος παρατήρησε ότι στην αγορά του ελαιόλαδου στην Ινδία, η Ισπανία έχει μείνει ιδιαίτερα πίσω, ειδικά σε σχέση με την Ιταλία. Για τους Ινδούς, η καλύτερη ποιότητα ελαιόλαδου είναι το εισαγόμενο από την Ιταλία, το οποίο ο ίδιος θεώρησε ότι δεν οφείλεται στην ποιότητα, αλλά στο ότι η Ιταλία εισήλθε πρώτη στην αγορά της Ινδίας, εδραίωσε τη θέση της και παρέμεινε στις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών.  

 

 

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή