Στα 100 δισ. ευρώ το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδία το 2020

08-09-19 | ΚΟΣΜΟΣ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί τη νεότερη μορφή εμπορίου και τη ταχύτερα αναπτυσσόμενη στην Ινδία, που είναι η τιμώμενη χώρα στην εφετινή ΔΕΘ.

Σε  έρευνα, που χρηματοδοτήθηκε από την Ομοσπονδία Ινδικών Επιμελητηρίων (FICCI) και διενεργήθηκε από την εταιρεία συμβούλων KPMG, διατυπώνεται η πεποίθηση ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδία θα ανέλθει σε 100 δισ. ευρώ έως το 2020 και 250 δισ. ευρώ έως το 2025.

Η αισιόδοξη πρόβλεψη βασίζεται στο γεγονός της ταχείας διείσδυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ύπαιθρο (όπου μάλιστα χρησιμοποιούνται οι τοπικές γλώσσες προς διευκόλυνση των χρηστών). Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο υποστηρίζεται από την κυβερνητική πρωτοβουλία “Digital India”, μέσω της οποίας οι σημαντικότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας έχουν διεισδύσει ήδη σε αξιοσημείωτο βαθμό στην ύπαιθρο.

Από τα τέλη του 2016 περί το 1 δισ. συσκευές κινητών τηλεφώνων ανήκαν σε Ινδούς καταναλωτές. Επιπλέον, από το έτος 2017 ο αριθμός των smartphones στη χώρα –μέσω των οποίων διεξάγεται σημαντικός όγκος του συνολικού ηλεκτρονικού εμπορίου- υπερβαίνει κατά πολύ τα 350 εκατ. Σύμφωνα με δηλώσεις του Δ/ντος Συμβούλου της Επιτροπής προγραμματισμού και αναπτυξιακής πολιτικής, κ. Amitabh Kant, άνω των 500 εκατ. Ινδών έχουν ήδη διαδικτυακή σύνδεση, γεγονός που δημιουργεί «τεράστιες καταναλωτικές ευκαιρίες».

Σημαντικός παράγοντας για τις ανωτέρω εξελίξεις αποτελεί ο ταχύτατος ρυθμός αστικοποίησης της Ινδίας και ο πρωταρχικός ρόλος που αναμένεται να παίξει στο μέλλον η διαρκώς αυξανόμενη μικροαστική τάξη: έως το έτος 2030, 350 εκατ. Ινδοί της υπαίθρου θα έχουν μετακομίσει σε αστικές περιοχές, ενώ μέχρι το 2025 το μερίδιο των μικροαστών στην εν γένει οικονομική δραστηριότητα θα ανέρχεται σε 50%.  Όλο και περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα (τρόφιμα, ποτά, ρουχισμός, ηλεκτρονικά είδη κ.λ.π.) προωθούνται στην ανερχόμενη μεσαία τάξη των Ινδών καταναλωτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου ή e-commerce). Οι καταναλωτές αυτοί, έχουν συνήθως αποκτήσει συνήθειες και παραστάσεις από τις σπουδές ή τα ταξίδια τους σε ‘’δυτικές ‘’ χώρες (π.χ. χώρες μέλη του ΟΟΣΑ), με αποτέλεσμα να έχουν υιοθετήσει ανάλογες καταναλωτικές συνήθειες. Μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι τελευταίοι εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο για την προμήθεια αγαθών που συνήθως τους παραδίδονται στην οικία ή στο χώρο της εργασίας τους. Ταυτόχρονα οι εταιρείες διανομής, κάνοντας χρήση του ‘’e-commerce’’, διευκολύνονται να έχουν πρόσβαση και να προωθούν τα προϊόντα τους (πχ προβολή-marketing-πώληση μέσω διαδικτύου) σε δεκάδες εκατομμύρια καταναλωτές της αχανούς Ινδίας.

 

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»