Καμπάνια με στόχο την ενθάρρυνση νεαρών Βρετανών να κάνουν σύντομες αποδράσεις εντός της χώρας τους, λάνσαρε η VisitEngland, με μια σειρά νέων σύντομων βίντεο και εικόνων.
Πρόκειται για τη δεύτερη φάση της διαφημιστικής καμπάνιας της VisitEngland η οποία στοχεύει σε Βρετανούς νεαρής ηλικίας που αναζητούν ταξίδια εμπειριών και δραστηριοτήτων κατά τη χρονική περίοδο πριν ή μετά τις σπουδές τους, συμπυκνωμένα σε μερικές μόνο ημέρες με τον όρο «Microgap» ως τα καλύτερα σημεία της χρονικής αυτής περιόδου.
Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από βίντεο 10 δευτερολέπτων και 10 εικόνες που ενθαρρύνουν τους Βρετανούς να είναι ανέμελοι, να μάθουν νέα πράγματα, να ξεκουραστούν και να ανταποδώσουν, και προβάλλονται σε ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες σε σημεία της Αγγλίας, της Βόρειας Ιρλανδίας, της Σκωτίας και της Ουαλίας.
Επίσης, χρησιμοποιούνται βίντεο 30 δευτερολέπτων σε κανάλια όπως τα social media και η τηλεόραση.
Η καμπάνια διαρκεί 6 εβδομάδες και θα «τρέξει» έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Τα στατιστικά στοιχεία της VisitEngland δείχνουν ότι οι Βρετανοί από 16 έως 34 ετών σημειώνουν τη μικρότερη αύξηση σε σχέση με τα υπόλοιπα ηλικιακά γκρουπ όσον αφορά τις διακοπές στο εσωτερικό την τελευταία δεκαετία.
Σε συνεργασια με τους προορισμούς και τις τουριστικές επιχειρήσεις, η καμπάνια μας αναζωπυρώνει το πάθος των Βρετανών νεαρής ηλικίας για ταξίδια στο εσωτερικό και κτίζει μια συνήθεια που διαρκεί μια ζωή, ενισχύοντας την ανάπτυξη από τον τουρισμό και διαχέοντας τα οικονομικά του πλεονεκτήματα σε μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, δήλωσε η διευθύντρια Μάρκετινγκ της VisitBritain/VisitEngland, Clare Mullin.
Η καμπάνια «τρέχει» για δεύτερη χρονιά φέτος, και βασίζεται σε έρευνα της VisitEngland που αποκάλυψε οτι λιγότεροι από το ένα τρίτο των Βρετανών νεαρής ηλικίας (24%) θα επέλεγαν να δαπανήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους στα ταξίδια την ερχόμενη τριετία.