Ένας νέος ιστότοπος, που παρακολουθεί τις καταγγελίες μέσω twitter για τους οργανωτές ταξιδιών, αναδεικνύοντας κάθε εβδομάδα τους αρνητικούς πρωταθλητές, ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία του.
Πρόκειται για το Craptravel.com, που συγκεντρώνει κάθε εβδομάδα περισσότερα από 20.000 tweets για τα 9 μεγαλύτερα σε αναζητήσεις στο Google ταξιδιωτικά brand.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Sentiment Analysis API για να αναλύσει τα tweets και να δει πόσα είναι θετικά και πόσα αρνητικά και στη συνέχεια δίνει σε κάθε ταξιδιωτική μάρκα βαθμολογία με τα περισσότερα αρνητικά tweets.
Την πρώτη εβδομάδα η TUI αναδείχθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας με τις περισσότερες διαμαρτυρίες, με το 21% των tweets να χαρακτηρίζονται ως αρνητικά. Αναλυτικά η βαθμολογία των ταξιιδωτικών brand με τα περισσότερα αρνητικά tweets.
Η TUI αρνήθηκε να σχολιάσει αυτή τη βαθμολογία.
Εκπρόσωπος του Craptravel.com δήλωσε ότι ο ιστότοπος δημιουργήθηκε από μια ομάδα ανθρώπων που πάντα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία για να εντοπίζουν τους οργανωτές ταξιδιών, που δέχονται τα περισσότερα παράπονα των ταξιδιωτών μέσω twitter. O ιστότοπος δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα, όπως τονίζεται.